به گزارش روز پنجشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، سیدمحمد میرمحمدی در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات غرور ملی را رقم می‌زند و انگیزه مردم را افزایش می‌دهد که بخشی از زمینه سازی برای تحقق این مهم به هنر روابط عمومی‌ها بستگی دارد.
وی اساس همه ناهنجاری‌های اجتماعی را ناامیدی دانست گفت: لازم است روابط عمومی‌ها در راستای نشاط بخشی به جامعه فعالیت کنند.
میرمحمدی افزود: روابط عمومی در سازمان ها نقشی حساسی دارد چراکه علاوه بر نگاه علمی باید رویکرد ادبی، هنری، سیاسی، فرهنگی و مخاطب پسند را در برنامه ها و خروجی های خود حفظ کند.
وی بر تولید محتوای سازنده و تأثیرگذار تأکید کرد و گفت: محتواهایی که از سوی روابط عمومی‌ها ارائه می‌شود به‌گونه‌ای باشد که نگرش عمیق را در مخاطب افزایش دهد، چراکه وظیفه روابط عمومی تنها انعکاس خبر نیست بلکه به‌نوعی سازنده اذهان و افزایش‌دهنده خلاقیت در سازمان و جامعه است.
استاندار یزد با بیان اینکه انتظارات را نباید با تبلیغات بیش‌ازحد افزایش داد، گفت: این موضوع در همه‌جا صادق است حتی در تبلیغات انتخابات، بنابراین شفاف‌سازی را باید موردتوجه قرارداد و سعی شود ابهام و زیاده‌روی در گفتار نباشد.
میرمحمدی اضافه کرد: در برخی موارد دستگاه‌ها آمارهایی را ارائه می‌دهند که واقعیت مغایر است ولی اشتباه نیست زیرا مبنای تهیه آمار متفاوت بوده، بنابراین روابط عمومی‌ها باید اطلاعات را با تجزیه‌وتحلیل و شفاف‌سازی منعکس کنند تا هیچ نکته مبهمی در ذهن مردم باقی نماند.
استاندار یزد تأکید کرد: مردم باید وارد عرصه کار و تولید شده و متکی‌به‌خود و کارآفرین باشند، بنابراین سپردن همه امور به دولت قابل‌قبول نیست.
میرمحمدی با تأکید به همگرایی روابط عمومی‌ها گفت: نقش روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی سازنده است و تقویت شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها موجب هم‌افزایی و موفقیت بیشتر می شود.
شورای هماهنگی روابط عمومی استان یزد متشکل از مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان است .
انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
7536/ 6014/ دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو*
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.