به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدرضا خدایی عصر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه هفته جاری به لرستان سفر خواهد کرد، افزود: رقیب اصلی ما فقر، بیکاری و فساد در جامعه است.
وی با بیان اینکه پیروزی دولت کار و کرامت نزدیک است، گفت: باید با فساد و ناعدالتی در جامعه مبارزه کرد و دولت اسلامی متکی به توان داخل و پیرو آرمان های امام راحل(ره) را روی کار آورد.
وی بیان کرد: رویکرد فراجناحی دولت کار و کرامت طیف های سیاسی نظام را در بر می گیرد و تمام افراد می توانند مشارکت و همکاری داشته باشند.
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در لرستان افزود: با توجه به نارضایتی مردم از وضع موجود در جامعه منتظر تغییر و روی کار آمدن دولت کار و کرامت هستیم.
وی با اشاره به فعالیت اقشار جوان در ستاد تبلیغاتی رئیسی ادامه داد: در ستاد جوانان موضوعات مربوط به جوانان و موضوعات مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و قومیتی مطرح می ‌شوند.
وی با بیان اینکه احتمال تعامل و رسیدن به توافق با سایر نامزدها به ‌ویژه محمدباقر قالیباف وجود دارد، گفت: حجت‌ الاسلام رئیسی برای انصراف نیامده است بلکه آمده تا تحولات ارزشی، انقلابی و همه ‌جانبه ‌ای در کشور اسلامی رقم بزند.
حجت الاسلام خدایی ادامه داد: اگر آرایش سیاسی به همین شکل جلو برود امکان اینکه انتخابات به مرحله دوم کشیده شود وجود دارد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت ماه سال جاری به صورت همزمان برگزار می شوند.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
3210/3022
خبرنگار: محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.