به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های یزد، حجت الاسلام سیف الله دهقانی خطیب جمعه بهاباد در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بهاباد به روز 12 فروردین روز جمهوری اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: روز 12 فروردین با رای 98.2 درصدی ملت ایران سبب شد در تاریخ کشور ما ثبت شود‌.

امام جمعه بهاباد با تاکید بر اینکه لازم است ما باید دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را حفظ کرده و قدردان آن باشیم، افزود: 12 فروردین روزی است که مردم ایران به انقلاب اسلامی آری گفتند و اختلافات قومی و قبیله‌ای از بین رفت و سبب استقلال کشور و از بین رفتن حکومت طاغوتی شد.

خطیب جمعه بهاباد به 13 فروردین روز طبیعت اشاره کرد و گفت: در روز طبیعت مراقب فضای طبیعت و سرسبزی آن باشیم و نگذاریم به دامان طبیعت آسیبی برسد‌.

وی با اشاره به اینکه بعضی از افراد روز 13 را نحس می‌دانند، گفت : اینکه ما روز 13 را نحس می‌نامیم یکی از خرافات وافکار شیطان است که باید ما از خودمان دور کنیم‌.

دهقانی به سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال که از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده اشاره کرد و گفت: دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی از هر ترفند و طریقی استفاده می‌کنند و می‌خواهند به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند که ما باید به این امر توجه داشته باشیم.

امام جمعه بهاباد با اشاره به برگزاری  انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، گفت: دربررسی صلاحیت‌ها قانون مسیرش را طی می‌کند و نامزدهای انتخاباتی  باید توجه کنند با نامزدی به رقابت بپردازند و وارد میدان شوند که انقلابی و روحیه انقلابی داشته باشد  .

وی بر پرهیز از تخریب نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد و افزود: نامزدهای انتخاباتی باید به همدیگر احترام بگذارند و به شیوه‌ای سالم باهم رقابت کنند و از تخریب هم در فضای مجازی بپرهیزند و قدردان خون شهدای این انقلاب باشند و با هدف خدمت به مردم وارد میدان شوند.

امام جمعه موقت هرات: مبارزه با قاچاق یکی از لازمه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی است

حجت الاسلام غلامرضا محمودی در نماز جمعه این هفته هرات با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی کشور باید کارشناسی و رفع شود، اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در اقتصاد کشور وجود دارد و مقام معظم رهبری هم بارها و بارها به آن اشاره و نسبت به رفع آن تاکید کردند، بحث قاچاق است.

وی ادامه داد: متاسفانه قاچاق در کشور ما افزایش پیدا کرده و به زمینه‌ای تبدیل شده که بتواند به اقتصاد داخلی کشور آسیب جدی وارد کند و تولید را با مشکلات زیادی همراه کرده است.

امام جمعه موقت هرات ادامه داد: یکی از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی، مبارزه جدی با قاچاق است و مسئولان باید نسبت به جدی تر شدن روند مبارزه با قاچاق در کشور اهتمام بیشتری داشته باشند.

محمودی با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال"، تصریح کرد: توجه به تولید و اشتغال را ما در بیانات مقام معظم رهبری در طول سال‌های اخیر به مقدار زیادی مشاهده کردیم و امسالایشان در نام و شعار سال از این دو مقوله مهم استفاده کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این که مقام معظم رهبری شعار یک سال را مبتنی بر تولید و اشتغال انتخاب می‌کنند نشان دهند اهمیت بسیار بالای این دو موضوع است و باید در زمینه تحقق این شعار از تمام توان و ظرفیتمان استفاده نماییم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605539
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.