نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: برخی از مشکلات اقتصادی کشور به مدیریت مدیران مربوط می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، آیت الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان امروز (۱۵ فروردین) در جلسه شورای اداری استان گفت: شعار امسال به عنوان«اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری شده است که در توضیح این پیام فرمودند همانطور که برای دشمن مساله اقتصادی در اولویت است برای ما هم مساله اقتصاد در اولویت است.

 امام جمعه زنجان به مساله انتخابات به عنوان یکی دیگر از محورهای سخنان رهبری اشاره کرد و گفت: امسال هم انتخابات با شور و شکوه خاصی برگزار می شود که دوستداران نظام را خرسند و دشمنانش را ناامید خواهد کرد.

آیت الله خاتمی ادامه داد: مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی تاکیداتی داشتند و به اقدامات بزرگی که توسط نظام برای کشور انجام شده است اشاره فرمودند.

نماینده ولی فقیه در استان به اشارات رهبری در خصوص موفقیت ها و دستاوردهای نظام تاکید کرد و گفت: دستاوردهای این نظام قابل مقایسه با دیروز نیست و قابل تقدیر است.

وی با تبیین و تشریح دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: این هنر نظام جمهوری اسلامی است که خدمتگزاران آن خدمت را وظیفه خود می دانند. 

نماینده ولی فقیه در استان به برخی از مشکلات اقتصادی کشور که به جهت برخی تحریم ها ایجاد شده است اشاره کرد و گفت: برخی از مشکلات هم به مدیریت مدیران مربوط می شود.

آیت الله خاتمی به سه ویژگی مدیران مبنی بر متدین، انقلابی و کارآمد بودن این قشر اشاره کرد و گفت: به فرموده رهبری هرجا انقلابی عمل کردیم پیشرفت کرده و هر زمانی که انقلابی عمل نکردیم، عقب ماندیم.

وی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مدیران اشاره کرد و گفت: به فرموده ایشان وجود مدیران انقلابی موجب پیشرفت و حرکت روبه جلو شده است.

امام جمعه زنجان به دیگر تعابیر رهبری در خصوص مدیران کارآمد اشاره کرد و افزود: به فرموده ایشان برخی استعدادها و قابلیت های موجود در کشور از جمله منابع نفتی و ظرفیت نیروی انسانی کارآمد وجود دارد که می تواند به حرکت روبه جلوی کشور کمک کند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: در این نظام یک ریل گذاری و یک خط وجود دارد که توسط رهبری تعیین می شود و مدیران خود را ملزم می دانند در جهت این ریل گذاری حرکت کنند.

وی به بازتاب مثبت وحدت رویه و توجه به امنیت داخلی، عزت ملی، اقتدار ملی و همه باهم بودن برای ساختن ایران آباد، آزاد و مستقل در سطح جهانی اشاره کرد و گفت: سال گذشته زیرساخت های خوبی برای تحقق این شعار در استان فراهم شده است.

امام جمعه زنجان در پایان سخنان خود ، کیفیت کالا و قاچاق کالا و فرار مالیاتی را از مشکلات موجود در عرصه تولید و اشتغال در کشور عنوان کرد و گفت: برای حل مشکل اشتغال و تولید باید این مولفه ها را مورد توجه جدی قرار داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.