به گزارش ایرنا، در این پیام که نسخه ای از آن عصر دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: حساسیت رهبر معظم انقلاب بر مقوله اقتصاد کشور نشان از درایت و هوشمندی منحصر به فرد ایشان دارد و بنابراین تحقق منویات معظم له بی شک سعادت مردم و مسئولان را به دنبال دارد.
در ادامه این پیام آمده است: مقام معظم رهبری چندین سال است که راهبردهای اقتصاد مقاومتی را بیان فرموده اند و آحاد جامعه باید برای شکوفایی اقتصاد کشور و تحقق منویات معظم له هم قسم شوند.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: مسئولان باید در این راستا برنامه ریزی کاربردی داشته باشند و همه ظرفیت های دستگاه های خود را در راستای شکوفایی اقتصاد کشور به کار گیرند.
در ادامه این پیام آمده است: مردم نیز باید با قناعت، صرفه جویی و پرهیز از اسراف دولت را در تحقق اقتصاد مقاومتی یاری کنند.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: واردات بی رویه و قاچاق کالا یکی از عوامل مخرب بر اقتصاد کشور محسوب می شود که برای ایجاد اشتغال مولد و ارتقاء تولید باید برای تحقق اصل مقاومتی تلاش کرد.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: در ایام سال جدید با روحیه ای باز سرشار از احسان، نیکوکاری و کرامت به استقبال سال نو برویم و سال آینده سالی پر از نشاط برای همگان باشد.
سال 1396 از سوی رهبر معظم انقلا با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.