اسکندر مرادی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا به سخنان گهربار رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شعار سال 96 اشاره کرد و افزود: ما باید با تکیه بر علم و دانش روی پای خود بایستیم و زمینه هرچه بیشتر رشد معنوی و اقتصادی را فراهم کنیم.
وی با اشاره به آسیب های اقتصادی از جمله پدیده قاچاق ادامه داد: نباید افزون خواهی ها، کم کاری ها، سیاست بازی ها و باند بازی ها مانع رشد و شکوفایی کشور شود.
این عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور کردستان اظهار کرد: با توجه به اهمیت اقتصاد مقاومتی در بحث اشتغال و تولید، نیاز است اقدامات راهبردی و عملی‌تری انجام شود.
مرادی مطرح شدن شعار 'اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال' را نکته‌سنجی و آینده نگری مقام معظم رهبری دانست و افزود: چرخه تولید و اشتغال کلید مشکلات اقتصادی کشور است.
وی فعالیت‌های دولت تدبیر و امید را در رفع مشکلات و عبور از موانع توسعه کشور قابل قبول ارزیابی و اضافه کرد: شاخص‌های آماری و واقعی، مؤید عملکرد مثبت دولت است.
مرادی رونق اقتصادی استان را نیز در گرو بهبود شرایط کلان کشور عنوان و اظهار کرد: آماده‌سازی زیرساخت‌ها از جمله راه و توجه به امر جذب سرمایه‌گذاری‌ ها، کشاورزی و صنایع و معادن از بخش های مهم در استان کردستان به شمار می‌رود که می‌تواند در رونق تولید و توسعه اشتغال در منطقه موثر باشد.
رئیس دانشگاه پیام نور کردستان با بیان اینکه شیطنت‌ها و بداخلاقی‌ها، سمی مهلک برای وحدت و همکاری مسئولان است ادامه داد: رسیدن به اعتدال و همدلی و وفاق ملی، هدف اصلی جریان‌های اصلاح‌طلب و اصولگرایی است که در چارچوب اخلاق و منطق فعالیت کرده‌اند.
مرادی با اشاره به اینکه معضلات و تنش‌های سیاسی نتیجه افراط و تفریط و منفعت‌طلبی‌های مغرضانه است گفت: انتخابات پیش‌رو، محکی مجدد برای حضور مردم و استفاده از سازوکار 'انتخاب و رأی' برای تعیین سرنوشت کشور است.
7355/1904
**خبرنگار: وریا کرمی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.