به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه ابرکوه بااشاره به سال اقتصاد مقاومتی ، تولید واشتغال اظهار کرد :رئیس جمهور در نخستین جلسه هیئت دولت در سال جدید همه قوا ، نهادها و نیروهای مسلّح را برای تحقّق شعار امسال مقام معظم رهبری دعوت کرده است .
حسینی همچنین به مناسبت گرامیداشت یوم الله 12 فروردین سالروز استقرار نظام ارزشی جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: 12 فروردین روز فرجام و به نتیجه رسیدن انقلاب اسلامی و به ثمر نشستن خون صدها هزار شهید و ایثارگر است.
امام جمعه ابرکوه ادامه داد: پس از رفراندوم بی نظیر ملی که نود و هشت و دو دهم درصد مردم به جمهوری اسلامی رأی دادند و پس از قرنها جدائی دین از سیاست و حاکمیت ستم شاهان بر این مملکت در دوازده فروردین سال 58 نظام اسلامی با اعلام رسمی حضرت امام ( ره ) در کشور مستقر شد.
رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه اضافه کرد: 12 فروردین روز بزرگی است زیرا از آن روز ساختار نظام جدید سیاسی اجتماعی به عنوان حاکمیت جمهوری اسلامی شکل گرفت و استقرار یافت .
وی همچنین باتبریک فرارسیدن ماه شریف رجب المرجّب واعیاد رجبیه افزود: ماه رجب ماه نماز و روزه و عبادت و دعا خصوصاً اعتکاف وایاّم البیض است.
رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه همچنین بمناسبت 13فروردین روز طبیعت افزود: مردم دراین روز به رسم سنّت فرهنگی خود به دشت و صحرا و طبیعت و کنار سبزه و گل و گیاه و آب می نشینند.
وی ادامه داد: توصیه می کنم که همه ما سعی کنیم با آشتی با طبیعت سلامت آن را حفظ کنیم تا آب و هوا و زمین پاک داشته باشیم و محیط طبیعت را به زباله دانی تبدیل نکنیم .
امام جمعه ابرکوه درگذشت امام جمعه شهرستان مهریز را به مردم استان یزد و خانواده وی تسلیت گفت.
ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.
7540/6197 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.