مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان در پیامی فرارسیدن حلول ماه رجب و ولادت امام محمدباقر (ع) را تبریک و شادباش گفت.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان در پیامی فرارسیدن حلول ماه مبارک رجب را تبریک گفت که این پیام به شرح ذیل است:

ماه رجب از ارزش و شرافت بسیار بالایی برخوردار است و این شرافت و ارزش بدان دلیل است که این ماه یکی از ماه‌های حرام و یکی از زمان‌های ویژه‌ دعا و هفتمین ماه از سال هجری قمری است که نباید فضیلت آن را به بوته فراموشی سپرد و کسانی که دل درگرو محبت خدا نهاده‌اند، لحظه‌شماری می‌کنند تا با ورود به ماه رجب و بهره‌مندی از برکات آن، به درک فیوضات ماه عظیم شعبان موفق شوند و پس‌ازآن بتوانند مدال لیاقت ورود به ضیافت الهی در ماه رمضان را دریافت نمایند.

ماه رجب؛ ماه توحید و هم‌نشینی با محبوب و موسم نجوا و سخن گفتن با حضرت دوست است. و خداوند در این ماه رحمت خود را بر بندگانش فرومی‌ریزد همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند انسان باید در ماه رجب و شعبان خود را شست‌وشو بکند تا بتواند در ماه رمضان بر سرِ سفره‌ى الهى وارد شود و از آن سفره متنعّم گردد و فیض ببرد.

حلول ماه مبارک رجب، ماه مناجات و بندگی و ماه خانه‌تکانی دل‌ها، و فرا رسیدن سالروز ولادت امام محمد باقر علیه‌السلام بر مشتاقان کوی دوست و تمامی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران  مبارک باد و امید آنکه بتوانیم از فیوضات این ماه بهره‌ی کافی و وافی را ببریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.