مراد مالمیر روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از 29 اسفند ماه تا کنون 5 هزار و 86 نفر در 24 پایگاه و خانه های معلم فرهنگیان ویژه نوروز 96 در این استان اسکان یافتند.
وی اظهار کرد: این تعداد مسافر نوروزی در 188 کلاس از نوع ویژه و الف و خانه معلم فعال در نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش البرز ساماندهی شدند.
وی با اشاره به اینکه مسئولیت خدمات رسانی به مسافران نوروزی در پایگاه های فرهنگیان را 130 نیروی انسانی آموزش دیده بر عهده دارند خاطر نشان شد:طبق فرم های نظر سنجی تکمیل شده ، مسافران پایگاه های نوروزی فرهنگیان از خدمات اسکان وِیژه فرهنگیان دراین استان رضایت صد در صدی داشتند.
مالمیر تصریح کرد: برای آگاهی مسافران از پایگاه های نوروزی البرز 25 بنر جدید در ورودی ها و خیابان های اصلی کرج نصب شد و نقشه راهنمای گردشگری استان نیز با بیش از 5 هزار نسخه تهیه و توزیع شد.
وی اضافه کرد: در پایگاه های اسکان نوروزی فرهنگیان البرز همه امکانات رفاهی برای خانواده ها با رعایت نکات بهداشتی ، فنی و تکریمی تدارک دیده شده است.
وی تاکید کرد: از آغاز تعطیلات رسمی عید نوروز 96 تا کنون معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ، مدیر کل آموزش و پرورش البرز ، معاون اداره ارزیابی استانداری و اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری از ستاد های اسکان نوروزی ویژه فرهنگیان در این استان بازدید کردند.
2819/1535خبرنگار:مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.