به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه ابرکوه اظهار کرد :اقتصاد مقاومتی با تکیه بر ظرفیت های قوی اقتصاد درونی و بهره مندی از دانش لازم روز زمینه مقابله با تحریم ها و افزایش تولید و توسعه صنعت و بهبودی فضای کسب و کار و در نهایت اشتغال پایدار را فراهم می کند.
وی با تبریک فرا رسیدن سال نو افزود: امسال سال نو به خاطر همزمانی با میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) مضاعف است .
حسینی با بیان اینکه سال نشاط و شکوفه است ادامه داد: همزمان با آغاز حیات دوباره طبیعت برای خود حیاتی نو جستجو و دنبال کنیم .
امام جمعه ابرکوه اضافه کرد: باید درسال نو حال و هوای درونی به لطف خدا متحول شود و شور معنوی و الهی پیدا کنیم و از راه پاکی و سعادتمندی را پیشه خود سازیم .
رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه خاطرنشان کرد: سنتهای نوروزی در راستای سنتهای دینی است و باید روح اخوّت ایمانی را در رعایت این سنتها به دست آوریم .
وی به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) افزود: وقتی حضرت فاطمه (س) به دنیا آمدند فرشته وحی بر پیامبر اکرم (ص) نازل شد و پیام حق را آورد.
امام جمعه ابرکوه خاطرنشان کرد: همه جامعه بویژه زنان باید رفتار ، زندگانی و ولایتمداری حضرت فاطمه (س) را الگو قرار دهند.
حسینی ادامه داد: حضرت زهرا (س) به ما آموخت که کانون خانواده کانون اصلاح و تربیت است و در خانواده این مادر است که محورّیت را دارد.
به گزارش ایرنا، نمازجمعه در شهر مهردشت بخش بهمن شهرستان ابرکوه نیز به امامت حجت الاسلام رضا علیزاده با حضور قشرهای مختلف مردم این بخش اقامه شد.
ابرکوه با 50 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 5054خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: بهنام احمدی*
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.