محمد کاظمی نسب روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا شاخص تولید ناخالص داخلی را یکی از مهمترین معیارهای اقتصاد دانست و افزود: هر چه تولید ناخالص داخلی بالاتر باشد بقیه شاخص های اقتصاد نیز وضعیت بهتری خواهند داشت.
وی خاطرنشان کرد: برای افزایش تولید ناخالص ملی باید بازار مصرف کالاهای داخلی روند رو به رشدی داشته باشد.
وی افزود: اگر تولید کالای داخلی بهبود یابد اشتغال نیز که یکی دیگر از شاخص های مهم اقتصاد است روند رو به رشد خواهد داشت.
مدرس دانشگاه های آزاد اسلامی و پیام نور استان تاکید کرد: وقتی چند شاخص مهم باهم رشد کنند شاهد توسعه و رونق اقتصاد در کلان کشور خواهیم بود.
کاظمی نسب با اشاره به اینکه رونق مستمر اقتصادی به دنبال خود توسعه پایدار کشور را خواهد داشت تصریح کرد: با افزایش توسعه پایدار می توانیم امید به زندگی در بین اقشار مختلف مردم را افزایش دهیم و همچنین کیفیت زندگی مردم نیز بالاتر خواهد رفت.
وی شهرستان خاتم را قطب تولید برخی از محصولات کشاورزی و دامپروری دانست و گفت: در این شهرستان محصولات کشاورزی و لبنیاتی بسیار خوبی تولید می شود که اگر به خوبی بسته بندی و فراوری شوند و به اندازه نیاز داخل شهرستان فروشگاه های شهرستان عرضه شوند مردم می توانند از محصولات داخلی استفاده کنند و طبیعتا زمانی که مردم کالای مورد نیاز خود را در شهرستان خریداری کنند باعث توسعه اقتصاد در شهرستان و درآمدزایی برای تولید کنندگان خواهند شد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) همسو با تاکیدات رهبر معظم انقلاب در عملیاتی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های دولت در این زمینه، کمپین خبری خرید کالای باکیفیت داخلی را باهدف افزایش توانمندی صنایع داخلی و تشویق به بهبود تولیدات را آغاز کرده است .
شهرستان خاتم با 36 هزار نفر در فاصله 240 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
7534/ 6197 خبرنگار: شهلا حیدری**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.