به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری یزد ، علی ملازاده در نشست شورای فرهنگی استانداری یزد ضمن تاکید بر حساسیت امنیت عمومی و حقوق شهروندی در دستگاههای اجرایی افزود: می توان گفت تا 30درصد در ترویج عفاف و حجاب و ترویج حقوق شهروندی در کشور موفق عمل کرده ایم.
وی گفت: به نظر می رسد وضعیت کنونی حجاب و عفاف در کشور آنگونه که مورد انتظار است مطلوب نیست اما رو به ارتقا است به گونه ای که در ادارات دولتی وضع عفاف و حجاب خوب است اما در برخی مراکز بخش خصوصی بهتر است از طریق بخش دولتی این مطالبه جدی نظام جمهوری اسلامی محقق شود.
این مسئول ، تجمیع برگزاری نشست های متعدد در حوزه های اداری و فرهنگی را یکی از مدل های موفق دانست و یکی از اهداف بازرسی از استان ها را تجمیع شورای فرهنگی استان ها برای جلوگیری از موازی کاری اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگ بیان کرد.
جانشین ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور ارزیابی از فعالیت های انجام شده استانداری ها را در تأثیرگذاری برنامه ها مؤثر دانست و بر انجام نظرسنجی و ارزیابی مردمی تأکید کرد.
ملازاده چند مسئولیتی را موجب کاهش کیفیت ستادهای استانی دانست و خواستار وحدت رویه ادارات در این خصوص شد.
همچنین سیدعلی عزالدینی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد و مدیران کل دفاتر استانداری در این نشست گزارشی از فعالیت های فرهنگی استانداری در حوزه امنیت عمومی و حقوق شهروندی ارائه دادند.
در این نشست اقدامات انجام شده پیرامون تبلیغات موردی و اثربخش درباره ترویج عفاف و حجاب، برگزاری نشست های عفاف و حجاب و نتایج حاصله، چگونگی تشویق مدیران و دستگاههای فعال استان درحوزهٔ ترویج حجاب و عفاف، برگزاری همایش ها و دوره های آموزشی برای ترویج عفاف و حجاب برای کارکنان در دستگاهها، عرضه محصولات عفاف و حجاب، برگزاری اردوهای زیارتی و راهیان نور، رعایت الزامات اداری و شئونات اسلامی، جداسازی جنسیتی، ملاقات عمومی مسئولان و مقامات و وضعیت تخلفات اداری بیان شد.
7536/ 5054 دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.