مصطفی پوردهقان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خرید کالای ایرانی توجه و عمل به منویات رهبر انقلاب است و با توجه و اجرای شعار اقتصاد مقاومتی سال، بخش قابل توجهی از مشکلات کشور برطرف خواهد شد.
وی اضافه کرد : اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور ریشه در اقتصاد مردمی دارد و باید تمام مردم و مسئولان برای فرهنگ سازی این امر مهم تلاش مضاعف داشته باشند.
معاون فرماندار بابیان اینکه برای اعتماد سازی در بین مردم برای خرید کالای ایرانی باید به کیفیت محصولات توجه داشت، تصریح کرد: اگر کیفیت کالای تولیدی ایران افزایش یابد، مردم با فرهنگ ایران به یقین خرید کالای ساخت داخل را بر کالای خارجی ترجیح خواهند داد.
پور دهقان با اشاره به اینکه حمایت از تولیدات داخلی موجب رونق بازار های داخلی و ایجاد اشتغال می شود تصریح کرد :مصرف کالای ایرانی در جهت حمایت از تولیدکنندگان داخلی و همچنین رفع نیاز جامعه از کالاهای خارجی ضروری است.
این مسئول اظهار داشت: نظر به پیش رو بودن ایام نوروز انتظار می رود مردم در آستانه سال نو با خرید کالا و اجناس ایرانی از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران داخلی حمایت کنند.
وی گفت: ایام نوروز فرصت خوبی است تا فرهنگ خرید و مصرف کالا و اجناس داخلی در بین خانوده های ایرانی ترویج داده شود.
خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) همسو با تاکیدات رهبر معظم انقلاب در عملیاتی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های دولت در این زمینه، کمپین خبری خرید کالای باکیفیت داخلی را باهدف افزایش توانمندی صنایع داخلی و تشویق به بهبود تولیدات خود، از این هفته آغاز کرده است.
اردکان با 85 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
7544/ 5054 خبرنگار: مژگان دشتی: انتشار: بهنام احمدی *
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.