به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ حسین رضایی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در یزد موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان دایره چهارم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: کارآگاهان با انجام تحقیقات و اقدامات پلیسی سارق حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی در یک عملیات غافلگیرانه سارق را دستگیر کردند.
این مسئول افزود: متهم در بازجویی های به عمل آمده لب به اعتراف گشوده و به این تعداد فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد.
رضایی با بیان اینکه تمامی شاکیان شناسایی از آنان تحقیق و پرونده به دادسرا ارسال شد، خاطرنشان کرد: سارق با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
***
فرمانده انتظامی بافق از دستگیری زن و شوهر موادفروش در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ فرهاد بیگلری گفت: مأموران مبارزه با موادمخدر بافق در راستای ارتقاء امنیت
اجتماعی و هنگام گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک
شدند و آن را متوقف کردند.
وی افزود: مأموران در بازرسی دقیق از خودرو مقادیر زیادی موادمخدر از نوع تریاک، به صورت بسته بندی و آماده توزیع را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بافق با بیان اینکه این زن و شوهر به فروش موادمخدر در سطح شهر اعتراف کردند افزود: هردو متهم تحویل مراجع قانونی شدند.
***
مشاوران و مددکاران مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی پلیس استان ضمن حضور در شهرستان خاتم به 1080 نفر مشاوره گروهی و فردی دادند.
مشاوران با حضور تیم 16 نفره از مشاوران و مددکاران مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی در خاتم مرکز مشاوره و مددکاری کلانتری مرکز این شهرستان افتتاح شد.
مشاوران و مددکاران این معاونت با حضور در دبیرستان دخترانه سمیه، انقلاب و دبیرستان پسرانه مطهری به این تعداد مشاوره گروهی و 55 نفر مشاوره فردی ارائه دادند.
***
ماموران پلیس راه یزد به طبس یک دستگاه اتوبوس اسکانیا را با 12 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده متوقف و روانه پارکینگ کردند.
سرهنگ احمد مظفری گفت: ماموران پلیس هنگام کنترل خودروهای عبوری این اسکانیا را به علت سرعت غیرمجاز متوقف که در استعلام صورت گرفته از مرکز مشخص شد این میزان خلافی معوقه دارد.
رئیس پلیس راه استان یزد با بیان اینکه این خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد گفت: پلیس خودرو رانندگانی را که خلافی معوقه خودرو آنها بیش از 10 میلیون ریال باشد توقیف و با دستور قضائی روانه پارکینگ خواهد کرد.
محورهای ارتباطی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور موجب شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.
7536/ 6197 دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.