به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس ، سرگرد مهدی گل محمدی گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم، ماموران پلیس آگاهی شهرستان هنگام گشت زنی به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک و خودرو را متوقف کردند.
وی گفت: پس از متوقف کردن خودرو و در بازرسی انجام شده توسط ماموران پلیس این تعداد انواع لوازم یدکی خارجی و قاچاق موتورسیکلت کشف شد.
گل محمدی افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و یک متهم به دادگاه شهرستان معرفی شد.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان اشکذر در پایان با بیان اینکه خودرو از جنوب شرق کشور عازم تهران بود، خاطرنشان کرد: قاچاق کالا باعث ضربه به اقتصاد و بیکاری جوانان خواهد شد که در راه مبارزه با این معضل همه باید تلاش کنند.
***
فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از اجرای طرح پاکسازی و دستگیری 8 خرده فروش موادمخدر در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ سیدرضاصادقیان گفت: مأموران این شهرستان با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی که به مدت 48 ساعت در این شهرستان به اجرا درآمد اقدام به جمع آوری معتادان و خرده فروشان موادمخدر کردند.
وی افزود: ماموران پلیس در طول اجرای این طرح که به صورت منسجم و در چندین مرحله در نقاط مختلف شهرستان به مرحله اجرا درآمد، تعداد 8 توزیع کننده موادمخدر دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اردکان با بیان اینکه مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر جزء اولویت های کاری مجموعه انتظامی شهرستان می باشد خاطر نشان کرد: یکی از آسیب های اجتماعی که می تواند پدید آورنده بعضی جرایم و آسیب های اجتماعی دیگر باشد، اعتیاد به موادمخدر و خرید و فروش آن است.
***
فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه گفت: گشت پلیس راهور شهرستان دو دستگاه خودرو سواری پژو 405 و سواری پژو206 را با 53 میلیون و 400 هزار ریال جریمه معوقه توقیف و به پارکینگ منتقل کرد.
سرهنگ احمدکمالی گفت: ماموران پلیس راهور شهرستان در طرح کنترل خودروهای عبوری این خودروها را به علت تخلف از قوانین راهنمایی و رانندگی متوقف کردند.
وی افزود: بنابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات، خودروی پژو به پارکینگ منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه با بیان اینکه برابر قانون جدید رسیدگی به تخلفات در صورت ارتکاب تخلفات خطر آفرین علاوه بر اعمال قانون،نمره منفی هم در کارنامه رانندگی فرد متخلف ثبت می شود، از رانندگان خواست جهت
تامین نظم و امنیت ترافیکی به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند.
***
ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان سارق منازل مسکونی شهر یزد را با 25 فقره سرقت شناسایی، دستگیر و به دادسرا معرفی کردند.
سرهنگ حسین رضایی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهروندان در شهر یزد ماموران پلیس اقدامات خود را در این زمینه آغاز کردند.
وی گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پس از تجزیه و تحلیل سرقت ها و بررسی صحنه جرم، موفق به شناسایی یکی از سارقان حرفه ای و با سابقه دار شدند.
وی ضمن اشاره به هماهنگی قضائی افزود: ماموران پلیس، متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند که در بازجویی های انجام شده این تعداد سرقت از منازل در شهر یزد اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی استان یزد با بیان اینکه متهم روانه دادسرا شد، خاطرنشان کرد: مبارزه با سرقت از اولویت های اصلی پلیس استان است.
محورهای مواصلاتی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور موجب شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.
7536/6197دریافت کننده:کاظم سبحان زاده ** انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.