به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرحیم رادان افزود: یکی از کارکنان پلیس فرودگاه شهید صدوقی یزد هنگام انجام وظایف ذاتی و کنترل مسافران پروازهای داخلی 2قطعه چک حامل را در سالن انتظار پرواز پیدا کرد.
وی ادامه داد: مامور پلیس (گروهبانیکم حمیدرضا احمدی) در کمال صحت و سلامت اداری و بدون هیچ چشمداشتی چک های حامل به این مبلغ را به افسر نگهبانی تحویل داد.
رئیس پلیس فرودگاه یزد با بیان اینکه با تلاش ماموران پلیس، صاحب چک شناسایی و چک ها به وی تحویل داده شد خاطرنشان کرد: صحت و امانت‌داری پلیس از اموال مردم، مصداق بارز ترویج فرهنگ صداقت و امانت‌داری در جامعه است.
رادان به شهروندان توصیه کرد هنگام سفر اسناد و مدارک خود را در محلی مطمئن نگهداری کرده و از انتقال وجه نقد و چک به صورت دستی خودداری کنند.
***
رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: با توقیف 2دستگاه تریلی ولوو در محورهای مواصلاتی یزد، 46 تن برنج خارجی قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 750 میلیون ریال کشف شد.
سرهنگ حسین رضایی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان یزد روز گذشته با انجام عملیات ایست و بازرسی تریلی ها را که از جنوب کشور عازم تهران بودند برای بازرسی و بررسی مدارک متوقف کردند.
رضایی ضمن اشاره به دستگیری دو متهم در این زمینه خاطرنشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی استان یزد معرفی شدند.
***
ماموران پلیس آگاهی استان یزد یک دستگاه موتورسنگین یاماها 1000 سی سی قاچاق را توقیف و راکب آن را دستگیر و به دادسرا معرفی کردند.
سرهنگ محمدرضا مزیدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد درباره این خبر گفت: در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی و برخورد با مزاحمان و مخلان نظم و امنیت شهروندان، ماموران پلیس آگاهی این موتورسنگین قاچاق را توقیف کردند.
وی ضمن اشاره به دستگیری یک متهم و معرفی وی به دادسرا خاطرنشان کرد: ارزش برآوردی این موتورسیکلت قاچاق و غیرمجاز بیش از 500 میلیون ریال است.
مزیدی تصریح کرد: راکب این موتورسیکلت با ایجاد جو رعب و وحشت آرامش و آسایش شهروندان را سلب کرده بودند که با تلاش ماموران پلیس دستگیر شد.
****
*رئیس پلیس راه استان یزد گفت: در حادثه واژگونی کامیون بنز در محور نائین به ادکان ، راننده کامیون جان خود را از دست داد.
سرهنگ احمدمظفری افزود: خبر واژگونی یک دستگاه کامیون بنز در کیلومتر 65 این محور از طریق تلفن 110 به پلیس راه اعلام شد.
وی گفت: بلافاصله ماموران پلیس راه در محل حادثه حاضر و مشاهده شد راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.
رئیس پلیس راه استان یزد علت این حادثه را خستگی و خواب آلودگی راننده کامیون بیان کرد و افزود: رانندگان پس از ساعتی رانندگی در محلی مطمئن توقف کرده و به استراحت بپردازند.
محورهای مواصلاتی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور موجب شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.
7536/ 5054 دریافت کننده:کاظم سبحان زاده ** انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.