به گزارش ایرنا جواد فرشباف ماهریان یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: 350 نفر در سال جاری و 350 نفر دیگر نیز در سال 96 جذب این سازمان می شوند.
وی تصریح کرد که فرآیند جذب 350 نفر از حدود مهر ماه آغاز شده که تا مدتی دیگر خاتمه می یابد.
فرشباف ماهریان با بیان اینکه 350 نفر دیگر نیز سال آینده با برگزاری آزمون جذب خواهند شد، ادامه داد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته این 700 نفر دارای تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد خواهند بود.
وی اضافه کرد: تقویت هرچه بیشتر نیروهای انسانی تعزیرات حکومتی در استان منتهی به افزایش کارایی و اثربخشی فعالیت ها در راستای وظایف ذاتی تعزیرات حکومتی می شود.
معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی سازمان تعزیرات حکومتی کشور خاطر نشان کرد: این امر نیز به نوبه خود منجر به بهبود مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، تقویت احساس امنیت اقتصادی برای تولید کنندگان و واردکنندگان قانونی کالا می شود.
فرشباف ماهریان یادآورشد: با توجه به جایگاه ویژه هرمزگان در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تقویت منابع انسانی اداره کل تعزیرات حکومتی استان دارای اهمیت خاصی بوده و نگرش ویژه ای نسبت به این اولویت وجود دارد.
در پایان این مراسم سید مرتضی مدنی فدکی به عنوان مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی هرمزگان معرفی و از زحمت های روح الله آبداریان مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی هرمزگان تقدیر شد.
3219 / 6048
خبرنگار : عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.