شهرام مصاحب روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس پیشنهاد شهرداری آستارا به شورای اسلامی شهر مبنی بر افزایش نرخ کرایه تاکسی، شورا با افزایش پنج تا هشت درصدی آن موافقت کرد و مصوبه آن در ستاد تنظیم بازار و کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی آستارا تصویب شد.
وی افزود: این مصوبه از امروز در مسیرهای مرکز آستارا و حومه این شهر اجرا می شود و به عنوان مثال، نرخ کرایه تاکسی مسیر میدان امام (ره) تا میدان نماز در شهر آستارا از پنج هزار ریال به پنج هزار و 500 ریال افزایش یافته است.
مصاحب بیان کرد: تاکسی های درون شهری، تاکسی تلفنی ها و تعدادی از تاکسی های برون شهری که در مسیر 20 کیلومتری مرکز شهر آستارا تا روستاهای بخش های مرکزی و لوندویل این شهرستان تردد می کنند، مشمول این افزایش قیمت هستند.
مصاحب اظهار کرد: این افزایش قیمت با توجه به تورم سالیانه، هزینه های بالای حمل و نقل و درخواست رانندگان تاکسی زیر مجموعه سازمان حمل و نقل همگانی آستارا اعمال و برچسب های افزایش قیمت در بین رانندگان توزیع شده است.
367دستگاه تاکسی شهری، یک هزار و 250 دستگاه تاکسی تلفنی، 70 دستگاه تاکسی بی سیم و 120دستگاه تاکسی محدوده 20 کیلومتری شهر، در آستارا سازماندهی شده و فعالیت می کنند.
شهرستان آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.