محمد زاده رحمانی روز چهارشنبه در نشست شورای ورزش شهرستان با حضور معاون فرماندار ، رییس ورزش و جوانان بافق ،جمعی از روسای هیات های ورزشی و پیشکسوتان و تعدادی از مسوولان محلی اظهار داشت: شانس موفقیت و درخشش در رشته های کمتر متقاضی بیش از سایر رشته های ورزشی است و اخیرا شاهد مدال آوری 2 بانوی بافقی در رشته تیر و کمان در سطح ملی و بین المللی بودیم.
فرماندار بافق توجه بیشتر به رشته های ورزشی که متقاضی کمتری دارند را خواستار شد و گفت: این رشته ها در راستای کسب موفقیت و مقام های برتر حائز اهمیت هستند و بابد افراد علاقمند شناسایی و استعداد های نهفته آن ها شکوفا شود.
وی گسترش تفکر ورزش برای افزایش سلامتی و کاهش بیماری ها را مهم خواند و افزود: والدین باید برای سلامتی اعضای خانواده و فرزندان خود اهمیت قائل شده و در زمینه فراهم آوردن امکانات و هزینه های ورزشی تلاش کنند تا جامعه ای سالم و با نشاط داشته باشیم.
رئیس شورای ورزش شهرستان بافق در خصوص رفع برخی از مشکلات ورزش این شهرستان قول مساعدت و پیگیری داد.
زاده رحمانی همچنین عملکرد موفق رئیس جدید ورزش و جوانان بافق را یاد آور شد با ابراز خرسندی و تقدیر از وی گفت:حضور چهره ای کار بلد نقطه عطفی در ورزش بافق محسوب می شود و در این مدت کوتاه تحرک و تحول زیادی در امر ورزش و جوانان این شهرستان اتفاق افتاده است.
رییس ورزش و جوانان بافق نیز در ادامه این نشست به بیان گزارش عملکرد این نهاد پرداخت و گفت: افزایش 16 درصدی آمار بیمه شدگان ورزشی در ماه دی و بهمن امسال نسبت به ماه های گذشته، کسب دو مقام ملی و بین المللی در رشته تیر اندازی با کمان بانوان، کسب هفت عنوان مقام کشوری در رشته های پهلوانی زورخانه ای ، هندبال، تکواندو ، دستیابی به هشت مقام استانی، میزبانی کشوری چهار رشته ورزشی در بافق از جمله اقدامات و دستاورد های این اداره است.
رضا نارگانی افزود: با همکاری مسوولان دستگاه های اجرایی شهرستان بافق به ویژه فرمانداری ، طرح هایی نظیر سالن یکهزار و 200 نفری مجموعه تختی، سونا و جکوزی استخر لاله و سالن شمشیر بازی این شهرستان آماده بهره برداری است و در آینده نزدیک افتتاح و در اختیار علاقه مندان به عرصه ورزش قرار می گیرد.
بیان نقطه نظرات و پیشنهادات حاضرین پیرامون رفع مسائل و مشکلات و توسعه ورزش شهرستان بافق از نتایج دیگر این نشست بود.
شهرستان بافق دارای 36 هئیت ورزشی است که 18 هیات فعال و بقیه غیر فعال و یا از فعالیت کمتری برخوردارند.
بافق با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلومتری یزد قرار دارد.
7543/ 6197 خبرنگار:اصغر عسکری**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.