بتول دهقان روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از کارخانه شمش آلیاژی فولاد خاتم به خبرنگار ایرنا افزود: این بازرسی ها با هدف صیانت از نیروی انسانی و منابع مادی کشور است که در دستور کار قرار گرفته که خاتم نیز با توجه به دارا بودن چند واحد صنعتی کوچک و بزرگ اقذام به بازرسی از این صنایع کرده است.
وی اظهار کرد: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید صنعت در شهرستان پیشرفت رو به جلو و خوبی داشته است از جمله کارخانه شمش آلیاژی که توانسته است ضمن ایجاد اشتغالزایی در این شهرستان به توسعه این بخش نیز کمک شایانی انجام دهد.
وی اظهار کرد: امید داریم با راه اندازی کارخانه سفال و نیروگاه های خورشیدی نیز بتوانیم به رونق بخش صنعت در شهرستان کمک کرده تا موجب اشتغالزایی بیشتر و جلوگیری از مهاجرت و حاشیه نشینی به شهرها شود.
دهقان یادآور شد: طرح بازرسی های هدفدار از صنایع مختلف با هدف کاهش حوادث مختلف از طریق بازرسی های ایمنی انجام می شود و صنایع مختلف به صورت دوره ای مورد بازدید کارشناسان قرار می گیرند.
این مسئول تاکید کرد: در این بازدید که به صورت همزمان در سطح کارگاه های صنایع فلزی در سراسر استان اجرا شد از کارگاه فولاد شمش آلیاژ در سطح شهر هرات بازدید و تمام سیستم نحوه کار، ایمنی و بهداشت مورد بررسی قرار گرفت.
خاتم با 45 هزار نفر جمعیت در فاصله 240 کیلومتری یزد واقع شده است.
7534/6197 خبرنگار: صغری حیدری** انتشار: محمد حسین فلاح تفتی
irnayazdd@

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.