مدیرکل صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی گفت: روستای مافی کندی سلماس جزو 5روستای پایلوت کشور در طرح روستای بدون بیکار یا «یک روستا یک محصول» است.

جعفر قلیپور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، گفت: صندوق کارآفرینی امید استان با حمایت دولت تدبیر و امید بالغ بر 480 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در آذربایجان غربی پرداخت کرده است که سبب ایجاد هزار و 834 فرصت شغلی در سطح استان شده است.

 

قلی پور تصریح کرد: خوشبختانه با اهمیت دادن دولت به روستاها و روستانشینان، اعتبارات و تسهیلات خوبی برای روستاییان در زمینه های مختلف از جمله اشتغال پرداخت شده است و طرح روستای بدون بیکار یا «یک روستا یک محصول» از جمله طرحهای خوبی است که در سطح کشور در حال اجراست.

وی افزود: مجموعه صندوق کارآفرینی امید در سطح کشور، 5 روستا را به عنوان روستای پایلوت در طرح روستای بدون بیکار یا «یک روستا یک محصول» انتخاب کرده  که روستای مافی کندی شهرستان سلماس نیز در زمره این روستاهای پایلوت گزینش شده است.

مدیرکل صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی تصریح کرد: خوشبختانه توانسته ایم با ارائه تسهیلات کارفرمایی، کارآفرینی و خوداشتغالی در روستای مافی کندی، عمده روستاییان این روستا در صنعت تولید پولی استر و مجسمه های پلی استر مشغول به کار شوند و سایر روستا نشینان نیز به تناسب توان و تخصص خود به حرفه ای مشغول شده و نان آور خانه خود باشند.

قلی پور اذعان کرد: ایجاد اشتغال در روستاها موجب ثبات اسکان روستایی، جلوگیری از مهاجرت به شهرها و نیز رونق تولید روستایی در سطح استان خواهد شد و در تلاشیم تا در روستاهای سطح استان زمینه ایجاد هر چه بیشتر اشتغال را با ارائه تسهیلات گوناگون فراهم آوریم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.