محسن صادقیان یکشنبه شب در جلسه‌ای که با حضور فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر مهریز برگزار شد، افزود: تاکنون ۹۰ درصد عملیات این ساختمان انجام شد ، امیدواریم هرچه سریعتر شاهد افتتاح آن باشیم .

وی ادامه داد: بهره برداری از این ساختمان نقش مهمی در تکریم ارباب رجوع و رسیدگی مناسب به نیازهای مردم در شهرداری و شورای شهر دارد و باید این موضوع به جد پیگیری شود.

همچنین فرماندار مهریز گفت: تکمیل و تجهیز ساختمان در دست اقدام شهرداری جزو مطالبات مردم و مسوولان است که شورای شهر باید برای بهره‌برداری آن اقدام کند.

رضا زارع زاده مهریزی افزود: ساختمان کنونی شهرداری جوابگوی مراجعان نیست و باید برای تسریع در ساخت مکان جدید اقدام  جدی صورت گیرد.

همچنین شهردار مهریز گفت: با حمایت و همراهی مسوولان استان در سال‌جاری شاهد بهره برداری از ساختمان جدید شهرداری خواهیم بود.

حمزه زارع زاده افزود: افتتاح این ساختمان جزو نیازهای شهر و مطالبه مردم و مسوولان است امیدواریم بتوان آن را بنحو مناسب انجام داد.

همچنین رییس شورای شهر مهریز گفت: افتتاح ساختمان شهرداری جزو اولویت طرح‌های عمرانی شورا در سال‌جاری است .

علیرضا ابویی اظهارکرد: برای تکمیل و تجهیز این مکان به بیش از ۲۰ میلیارد ریال نیاز است و تاکنون ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است .

مساحت زمین این ساختمان ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع و ساختمان آن در سه طبقه با زیربنای هر طبقه ۸۰۰ مترمربع در دست ساخت است.

۷۰ درصد از جمعیت ۵۵ هزار نفری مهریز در شهر زندگی می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.