علی فتحی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ضمن ابراز رضایت از فعالیت های عمرانی در حال انجام در سطح شهر همدان اظهار داشت: در حال حاضر شاهد عدالت اجتماعی در توسعه امکانات به ویژه در نقاط حاشیه و پایین شهر هستیم.

وی بیان کرد: ایجاد پارک، پیاده روسازی، تعریض خیابان ها و راه اندازی زمین های ورزشی از جمله اقدام های اجرایی در نقاط پایین شهر همدان است.

فتحی با تاکید بر اینکه شهرداری باید از نیمه نخست سال که شرایط جوی مساعدتر است، برای سرعت بخشیدن به اجرا و تکمیل طرح های نیمه تمام استفاده کند، گفت: انتظار می رود امسال طرح های مهم عمرانی شهر تکمیل و به بهره برداری برسد.

رییس کمسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: عملیات تکمیل طرح های عمرانی همدان در شرایطی است که کشور با تنگناهای اقتصادی مواجه بوده و همدان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی افزود: همدان در سرعت بخشیدن به تکمیل طرح های عمرانی جزو پیشتازان مدیریت شهری کشور است و نکته مهم در طرح ها راه های دسترسی مسیرها، جمع آوری آب های سطحی و پیاده رو سازی در سطح شهر است.

فتحی خاطرنشان کرد: در بین طرح های اجرایی فقط عملیات اجرایی پل سردار شهید همدانی نسبت به زمانبندی صورت گرفته سرعت پایین تری دارد و امیدواریم تا پایان دوره پنجم شورا این طرح مهم شهری به بهره برداری کامل برسد.

این عضو شورای شهر، توسعه پایدار و متوازن شهری را نیازمند همکاری و مشارکت مردم با متولیان مدیریت شهری دانست و گفت: بازدیدهای میدانی از مناطق شهری مستمر است و در این بازدیدها حضور در بین مردم و گوش سپردن به دغدغه های آنان را جزو برنامه های اصلی خود می دانیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.