محمدباقر قائمی روز سه‌شنبه در گفت و گو اختصاصی با ایرنا اظهار کرد: با توجه به نیاز مبرم بیمارستان به وسایل و لوازم حفاظتی ،این تعداد لباس در اندازه و مدل‌های مختلف تهیه شد.
وی افزود: همچنین پنج عددسمپاش ۲۰ لیتری کتابی (کوله پشتی) به ارزش ۱.۵ میلیون تومان از سوی یکی از موسسه های خیریه تهیه و به بیمارستان اهداشد.

این مسوول خاطر نشان کرد: دیروز (هشتم اردیبهشت ۹۹) نیز تعدادی ماسک محافظ نیم صورت ۳M با فیلتر P۱۰۰ به ارزش ۴۲.۵ میلیون تومان از سوی همین موسسه خیریه خریداری و به این واحد بهداشتی و درمانی اهدا شد.

شرکت سنگ آهن مرکزی ایران - بافق، هم از زمان شیوع کرونا در اوایل اسفند ۹۸ تاکنون، کارگاه دوخت صنعتی لباس کار نیروهای خود را به تهیه ماسک نانو تبدیل کرد و ۱۰۰ هزار عدد این وسیله در واحد یادشده برای کارکنان این واحد معدنی،تولید شد.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.

همچنین رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۹۲ هزار و ۵۸۴  نفر به طور قطعی به کرونا مبتلا شدند و با فوت ۷۱ تن در۲۴ ساعت گذشته، تعداد  آنها به پنج هزار و ۸۷۷ نفر  رسید.

کیانوش جهانپور روز سه شنبه افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر نهم اردیبهشت بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه های علوم پزشکی هزار و ۱۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید- ۱۹ شناسایی شدند .

وی بیان کرد: بر اساس گزارش ها تاکنون ۷۲ هزار و ۴۳۹ نفر از بیماران بهبود یافته و از بیمارستان ها ترخیص شدند  که معادل حدود ۷۵ درصد مبتلایان است و ۲ هزار و ۹۸۳ نفر از بیماران تحت مراقبت قرار دارند.

وی با شاره به ایینکه  تاکنون ۴۴۲ هزار و ۵۹۰ آزمایش تشخیص کووید- ۱۹ در ۱۲۶ آزمایشگاه انجام شد از مردم خواست ، همچنان  فاصله گذاری هوشمند اجتماعی را رعایت و افرادی که در مکان های عمومی حضور پیدا می کنند، حتما از ماسک استفاده کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.