رضا زارع زاده روز شنبه در جمع تعدادی از صاحبان صنایع افزود: دولت همه تلاش خود را سالجاری صرف ایجاد تولید و اشتغال بر اساس برنامه های کشور و توصیه های مقام معظم رهبری می کند.

وی ادامه داد: بررسی مسائل و مشکلات مختلف صنایع و سرمایه گذاران به خصوص در ارتباط با کمبود فضای ساختمانی و زمین و سرمایه در گردش از موارد مهمی است که مدنظر دولت است .

این مسوول خاطر نشان کرد: برای  اجرایی شدن شعار سال و جهش تولید که بسیار اهمیت و محور است اگرچه سیاست‌های تشویقی و حمایتی مهم است ولی باید با همت جمعی و مسوولان موانع مختلف تولید برطرف شود.

زارع زاده گفت: مشکلات زیرساختی واحدهای تولیدی و و رفع موانع تولید اگر حل و فصل شود بدون شک شاهد ایجاد تولید بیشتر و اشتغال مورد نیا در منطقه خواهیم بود.

فرماندار مهریز تاکید کرد: جلوگیری از تعطیلی و یا افزایش خط تولید واحدها گامی مهم در راستای اشتغازایی است و موجب تحقق جهش تولید در عمل می شود.

زارع زاده گفت: سرمایه در گردش واحدهای تولیدی از طریق بانک‌های عامل که واحدها سرمایه گذاری و گردش حساب دارند پیگیری می‌شود و واگذاری زمین به واحد تولید کننده از طریق متولیان اراضی شرکت شهرک ها، منابع طبیعی و امور اراضی رایزنی و زمین جهت طرح توسعه در اختیار واحدها قرار می‌گیرد.

در شهرستان مهریز شهرک‌های صنعتی شهید چمران، سایت ۱۹۶ هکتاری، یزدمهر، هرفته، شهرک سنگ، شهرک سریشم و ناحیه صنعتی بهادران با چهار هزار نفر اشتغال فعال است.

مرکز شهرستان مهریز با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و شامل یک شهر و یک بخش مرکزی با پنج دهستان و ۴۶۷ آبادی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.