رضا نارگانی عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با این مبلغ نسبت به تهیه ماسک پزشکان به خصوص برای بخش آی.سی.یو بیمارستان شهید صدوقی یزد و سایر تجهیزات پزشکی اقدام شد.

وی ادامه داد: جمع‌آوری کمک های خیری در بخش ورزش شهرستان در بین تمامی هیات‌ها و باشگاه‌های ورزشی با پیگیری و کمک های ورزشکاران ادامه دارد و منتظر همراهی هرچه بیشتر آنها هستیم .

این مسوول ورزش مرکز استان اظهار کرد: جامعه ورزشی در کنار سایر اقشار وظایف دینی و انسانی خود را در پیشگیری از بیماری کرونا و کمک به کادردرمان انجام می‌دهد.

نارگانی تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی در کنار امور معیشتی و بهداشتی جزو ماموریت‌های مهمی است که  از سوی این اداره پیگیری می‌شود.   

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد .

همچنین رییس  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ظهر پنجشنبه اعلام کرد: تاکنون ۸۷ هزار و ۲۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند و با فوت ۹۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد فوتی ها به  پنج هزار و ۴۸۱ تن رسید.

کیانوش جهانپور بیان کرد: از دیروز تا ظهر امروز( چهارم اردیبهشت ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی هزار و ۳۰  بیمار جدید مبتلا به کووید - ۱۹ در کشور شناسایی شدند .

وی با بیان اینکه  در  ۲۴ ساعت گذشته، ۹۰ بیمار جان خود را از دست دادند گفت: تاکنون ۶۴ هزار و ۸۴۳ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شدند و سه هزار و ۱۰۵ نفر تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت اظهارکرد: تاکنون ۳۸۹ هزار و ۵۰۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ انجام شد.

وی بیان کرد: گرچه شاهد نزول تدریجی موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا هستیم، اما قطعا باید بهداشت عمومی و فردی و لغو تردد و سفرهای غیرضروری در دستور کار باشد. نکات بهداشتی هم باید با جدیت بیشتری مورد ملاحظه قرار گیرد تا بتوانیم این مرحله را هر روز با روند کاهشی به سمت مهار و کنترل بیماری پیش ببریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.