رضا زارع زاده مهریزی روز چهارشنبه در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان افزود: عملکرد سپاهیان و بسیجیان در کنترل و مهار ویروس کرونا قابل ستایش است و باید همچنان به برنامه‌های خود با همکاری و همدلی ادامه دهند.

وی با تبریک تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقش نیروهای بسیجی و سپاهی در ۴۰ سال گذشته و دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت.

فرماندار مهریز گفت: حضور تمام نیروهای مومن و فداکار در عرصه‌های مختلف برای خدمت به مردم جزو برنامه‌های مهم دولت است و از گسترش آن در منطقه حمایت می‌کند.

زارع زاده گفت: باید از تمام ظرفیت‌های مردمی و تشکل‌ها برای تحقق شعار امسال و منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت و نظام بیش از گذشته در ابعاد مختلف بهره گرفت .

فرماندار مهریز در این دیدار با تبریک انتصاب سرهنگ علی فاتحی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان،  بر همکاری اقشار مختلف مردم با بسیج و اجرای برنامه‌ها تاکید کرد.

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز به اهمیت همکاری تمام مردم و مسوولان برای اجرای برنامه‌های نظام به خصوص تحقق سال جهش تولید در سال‌جاری اشاره کرد.

سرهنگ علی فاتحی اظهار کرد: بسیج و سپاه در کنار مردم و مسوولان با همه وجود و افتخار برای خدمت به کشور و تحقق اهداف عالیه انقلاب سلامی در عرصه حضور دارد.

مهریز ۲۰ هزار بسیجی دارد و در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.