سرهنگ حجت اله صالح نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزد: این قرارگاه متشکل از گردان های جنگ نوین گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه، ناحیه مقاومت بسیج، گروه‌های جهادی سازمان آتش نشانی بروجرد و شبکه بهداشت و درمان است.

وی اظهار داشت: قرارگاه تاکتیکی پدافند زیستی شهید شمسه در اولین گام ضدعفونی اماکن عمومی در شهرستان را به صورت روزانه انجام خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه موثرترین راه برای مبارزه با ویروس کرونا ضدعفونی و گندزدایی مداوم است، بیان کرد: در عملیات ضد عفونی اماکن عمومی شهر بروجرد و اشترینان و روستاهای شهرستان انجام خواهد شد.

فرمانده گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد:‌ در زیر مجموعه قرارگاه تاکتیکی پدافند زیستی شهید شمسه چهار کمیته آموزش، رسانه، پشتیبانی و تهیه مواد ضدعفونی کننده برای پیشرفت کارها تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده اند.

سرهنگ صالح نژاد ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در همه صحنه های انقلاب حضور دارد و خالصانه در حال خدمت رسانی به مردم می باشد، امیدواریم با همدلی و کار جهادی بتوانیم سریعا ویروس منحوس کرونا را شکست داده و امنیت و آرامش و سلامتی را به جامعه برگردانیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.