حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی دوشنبه‌شب در دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان افزود: بررسی مسائل ، شناسایی معضلات و داشتن برنامه بر اساس شرایط روز با جلب همکاری نهادها در مبارزه با تهدید نرم دشمنان ضروری است .

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ادامه داد: ظرفیت‌های خوبی در شهرستان مهریز در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی وجود دارد که با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی می‌توان روز به روز بر توطئه فرهنگی استکبارجهانی غلبه کرد.

امام جمعه مهریز همچنین دوم اردیبهشت‌، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: تشکیل این نهاد انقلابی یکی از ثمره های مهم انقلاب محسوب می‌شود.

محی‌الدینی گفت: نیروهای سپاهی و بسیجیان دلاور در ۴۰ سال گذشته در تمامی عرصه های مورد نیاز

خوش درخشیدند و قطعا در طرح کمک مومنانه نیز فعالانه در خدمت مردم و نظام هستند.

امام جمعه مهریز یادآور شد: سپاه پاسداران ، نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از آرمان‌های حق‌ طلبانه ملت رشید و مسلمان و مولود انقلاب شکوهمند اسلامی است.

محی‌الدینی اظهار کرد: سپاه در حقیقت، مظهر عینی تحقق شعارهای انقلاب، ایستادگی در مقابل همه قدرت‌های بزرگ با سلاح اتکال به خدا، شعار غلبه خون بر شمشیر و حرکت برای نجات مستضعفان است.

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: همراهی امام جمعه به عنوان بازوی ولایت در تمام صحنه‌ها ضروری است و در این صورت با همدلی همدیگر، اهداف مورد نظام تحقق پیدا می کند.

سرهنگ علی فاتحی افزود: دغدغه سپاه پاسداران ، اجرای فرامین و منویات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است و رسالت داریم که در عرصه‌های خطیر حضور داشته باشیم.

وی ادامه داد: سپاه مانند بیشتر دستگاه‌های اجرایی و نهادها در موضوع ویروس کرونا در ابعاد مختلف سخت‌افزار ، نرم افزار و نهادافزار وارد عرصه شد و به فعالیت های خود در این عرصه همچنان ادامه می دهد.

دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به فرمان امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ خورشیدی  است.

مهریز با ۵۵ هزار نفر جمعیت ۲۰ هزار بسیجی سازماندهی شده دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.