محمد جواد فدایی روز یکشنبه در همایش تبیینی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: همانطور که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در سخنان خود فرمودند، باید در جریان انتخابات اخلاق اسلامی و انسانی در تبلیغ برای رعایت کنیم و نامزدها به هواداران و مسئولان ستادها رعایت این نکات را توصیه کنند.

وی تصریح کرد: سلامت انتخابات بسیار مهم است و بخشی از آن به مجریان انتخابات بر می گردد و رایی که نوشته، خوانده و شمرده می شود باید عین واقعیت و بر طبق خواست مردم باشد.

استاندار کرمان با بیان اینکه مقام معظم رهبری اندک تخلف در انتخابات خیانت به حساب می آورند ، تاکید کرد: بخش از این کار به عهده مجریان امر است و همه مسئولان در این زمینه مسئولیت شرعی و قانونی دارند و طوری عمل شود که کسی در انتخابات تشکیک نکند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی از دیدگاه امام (ره) و مقام معظم رهبری تصریح کرد: خدا باوری مرم باوری و خود باوری سه اصل مهم در انتخابات می دانند و امروز اهمیت انتخابات برای همه ما روشن است.

فدایی اظهار داشت: باید از کاندیداهای انتخابات تشکر شود که در این امر مهم مشارکت کردند و اگر در این صحنه حضور پیدا نمی کردید انتخاباتی برگزار نمی شد و این نشان علاقه به کشور و نظام اسلامی است.

فرمانده انتظامی استان کرمان در این نشست گفت: انتخابات امنیت آفرین است و باید همه و به ویژه نامزدهای انتخابات، زمینه ای برای ارتقای سطح امنیت و آرامشی که همه ما در سایه آن زندگی بکنند، فراهم کنیم.

سردار عبدالرضا ناظری افزود:  هرچه دشمنان تمهیداتی را برای عدم حضور مردم در پای صندوق های رای داشتند، به برکت انسجام ایجاد شده بعد از شهادت سپهبد سلیمانی، نقش بر آب می شود.

وی تصریح کرد: هر چه به زمان رای گیری نزدیکتر می شویم حساسیت ها بالاتر می رود و با رعایت اخلاق انتخاباتی و جلو گیری از تخریب رقبا و رعایت حال مردم انتخابات باشکوهی برگزار شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان تاکید کرد: این نیرو به عنوان بخشی از دستگاه امنیت آفرین آماده همکاری با مسئولان و نامزدها برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.