حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد این شهر افزود: باید در ۲۲ بهمن با حضور چشمگیر در راهپیمایی، قدم‌های خود را در گام دوم انقلاب مستحکم‌تر برداریم.

وی با بیان اینکه حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می‌دهد که ملت ایران دست از انقلاب برنمی‌دارد بیان کرد: ۲۲ بهمن به مثابه روز غدیر انقلاب اسلامی است و باید عهد و پیمان خود را به امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب نشان دهیم.

امام جمعه ملایر بیانات رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه تهران، حضور میلیونی مردم ایران در تشییع پیکر سردار سلیمانی و سیلی محکم سپاه به آمریکا را نیز یوم‌الله دانست و ادامه داد: در کنار این نظام جمهوری اسلامی یوم الله‌های دیگری همچون ۱۲ بهمن، ۱۹، ۲۱ و ۲۲ بهمن، راهیان نور و راهپیمایی اربعین دارد که همواره باید این ایام را به مردم متذکر شویم.

حجت الاسلام برقراری خاطرنشان کرد: ملت ایران در ۴۰ سال نخست انقلاب مسیر خود را با قدرت و عظمت طی کرد و گام دوم انقلاب را نیز با امیدواری و مجاهدت آغاز کرده است و می توانیم موفقیت‌های چشمگیرتری نسبت به گام اول کسب کنیم.

خطیب جمعه ملایر خطاب به مسوولان تاکید کرد: مسوولان باید تلاش خود را بیشتر کنند تا از مردم عقب نمانند.

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه در طول ۴۰ سال از عمر انقلاب نیروهای نظامی و انتظامی در راه حفظ ارزش‌های انقلاب و ایجاد امنیت کشور از هیچ تلاشی دریغ نکردند، این نیروها را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست.

وی صدور انقلاب به اقصی نقاط دنیا را از دستاوردهای انقلاب برشمرد و با اشاره به انتخابات اسفند اظهار داشت: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب، مردم فردی را به عنوان نماینده مجلس انتخاب کنند که در تراز انقلاب و گام دوم انقلاب باشد و با ایمان و شجاع باشد.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه نیاز به مجلس قوی داریم گفت: ملت قوی به مجلس قوی نیاز دارد تا در مقابل دشمنان ایستاده و گام‌هایش را در گام دوم انقلاب مستحکم بردارند.

حجت الاسلام برقراری با اشاره به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان در انتخابات ایران و منصرف کردن مردم از حضور در انتخابات تاکید کرد: مراقب باشیم در این فضاسازی دشمن تحت تاثیر قرار نگیریم و شک و تردید به خود راه ندهیم.

وی همچنین به تشکیل دولت جدید در عراق و لبنان گفت: آمریکا در این عرصه نیز با شکست مواجه شد.

امام جمعه ملایر با اشاره به ۲۱ بهمن روز ملی شهرستان ملایر بیان کرد: ۲۱ بهمن به نام آیت الله سیدمحمد میرشاهولد رهبر مبارزات انقلابی مردم این شهر نامگذاری شده است که هر سال آیین باشکوهی برای گرامی‌داشت یاد و خاطره این عالم ربانی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام برقراری همچنین خواستار کمک اقشار مختلف مردم و خیران برای تکمیل مصلی ابوالفضل(ع) ملایر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.