به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای بزرگ شاهرود ، با اشاره به تلاش های امام راحل در به ثمر نشاندن انقلاب اسلامی، ابراز داشت : فرمایشات حضرت آقا خطاب به دانشجویان را شنیدیم ، دانشجویان سوالاتی داشتند که چرا ایشان برجام را تأیید کردند یا چرا با برجام مقابله نکردند. ممکن است این سوالات برای شما هم مطرح باشد.
رییس نمایندگی ولی فقیه در ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نقش مردم در تعیین سرنوشت خود، تصریح کرد: مردم با برگزاری انتخابات گوناگون در تعیین سرنوشت خود نقش دارند، باید بدانند که در انتخابات به چه کسی رای می دهند.
امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه امام (ره) تحولاتی را انجام داد که در هزار سال گذشته بی سابقه بود، افزود: اسلام در حوادث جهان بی تاثیر بود ، امام غبار از چهره اسلام زدود ، امروز اسلام حرف اول را در منطقه غرب آسیا می زند و همه شعارهای دیگر رنگ باخته است.
سعیدی با اشاره به عرضه شدن گفتمان دینی در غرب آسیا توسط امام خمینی (ره)، خاطر نشان کرد: تشیع در طول هزار سال گذشته در تحولات دنیای اسلام غایب بود اما امام راحل این مکتب را از لای کتابخانه ها بیرون آورده و به عنوان یک مکتب پویا و بالنده عرضه کرد.
وی ادامه داد: اکنون مشکل عربستان و برخی کشورهای هم پیمانش این است که چرا انقلاب های دنیا تحت تاثیر انقلاب ایران قرار گرفته و با مکتب علوی آمیخته است.
امام جمعه موقت شاهرود به روز قدس هم اشاره کرد و گفت: ملت ایران تاثیر زیادی بر احیای مقاومت و حمایت از ملت فلسطین داشت و به جایی رسید که هیچ تصمیمی در غرب آسیا بدون اراده ایران محقق نمی شود.
همچنین فضیلت شب های قدر و سوم خرداد،سالروز آزادسازی خرمشهر از دیگر بخش های سخنان حجت الاسلام سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود بود.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.