به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید جواد خاضع در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: وظیفه امت های اسلامی است که به کمک ملت مظلوم یمن شتافته و انزجار شدید خود را از جنایت هایی که با حمایت استکبار جهانی در این کشور انجام می شود، اعلام کنند.
وی با تبریک سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفرصادق (ع) رئیس مذهب تشیع، افزود: با تدبیر امام خمینی (ره) فاصله بین 12 تا 17 ربیع الاول به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: عزت و اقتدار مسلمانان جهان در پرتو اتحاد، همدلی و همبستگی آنان و پرهیز ار هرگونه تفرفه محقق خواهد شد.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: آیین نماز جمعه اجتماع هفتگی عبادی و سیاسی مسلمانان جهان است که سبب افزایش معنویت، ارتقای سطح بصیرت و تقویت اتحاد آنان می شود.
وی ابراز داشت: برگزاری آیین نماز جمعه به امت های اسلامی قدرت، استقامت، عزت، عظمت و صلابت می بخشد.
امام جمعه موقت یاسوج پنجم آذر روز بسیج مستضعفان را یادآور شد و گفت: امام خمینی (ره) با هدف مردمی کردن حفاظت از انقلاب اسلامی فرمان تأسیس بسیج مستضعفان را در سال 1358 صادر فرمودند.
حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: شلیک 470 موشک و راکت از سوی دولت فلسطین به طرف رژیم صهیونیستی در روز 21 آبان امسال پیامدهای سوء سیاسی و امنیتی متعدد برای این کشور جنایتکار به دنبال داشت.
وی افزود: یکی از مهمترین پیامدهای آن اثبات پوشالی بودن قدرت نظامی رژیم غاصب صهیونیستی برای مردم کشورهای مختلف دنیاست.
حجت الاسلام خاضع بیان کرد: ترور دانشمندان هسته ای ایران در چند سال گذشته از سوی آمریکا بیانگر مخالفت جدی این کشور جنایتکار با رشد و پیشرفت علمی است.
وی عنوان کرد: اتحادیه اروپا نیز همچون آمریکا در مسأله برجام اقدام به بدعهدی با کشور و ملت ایران کرد و تمامی وعده های آن بی مورد و برای فرصت سوزی است.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.