به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ' سیدمجتبی میردامادی' در خطبه های نماز جمعه اصفهان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر افزود: دولت جمهوری اسلامی ایران نمی تواند با آمریکا تعامل کند و انرژی هسته ای بهانه ای برای آمریکا جهت دشمنی با نظام اسلامی است.
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره نتایج برجام بیان کرد: انعطاف در برابر دشمن او را گستاخ تر خواهد کرد.
وی همچنین گفت: نباید مسائل فعلی کشور را به برجام و مسائل خارجی گره زد.
حجت الاسلام میردامادی با اشاره به اینکه ایران به قدرت برتر منطقه از لحاظ موشکی تبدیل شده است، ادامه داد: دشمنان ایران باید بدانند اگر کوچکترین اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهند، ضربه محکمی خواهند خورد.
وی با بزرگداشت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و اشاره به سالروز ویران کردن قبرستان بقیع تصریح کرد: آل سعود قصد از بین بردن اسلام و تشیع را دارد و به همین دلیل قبور ائمه معصومین (ع) در قبرستان بقیع را ویران کرد.
امام جمعه موقت اصفهان اضافه کرد: آل سعود قصد تخریب قبر پیامبر اسلام ( ص) را نیز داشت که مسلمانان جهان به اعتراض برخاستند و از این اقدام سران آل سعود جلوگیری کردند.
وی گفت: امروز پول های آل سعود صرف تقویت گروه تروریستی داعش و یا خرید اسلحه از آمریکا و انگلیس و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم یمن می شود.
حجت الاسلام میردامادی با اشاره به فرارسیدن سالروز وفات شیخ بهایی در هفته آینده اظهارکرد: شیخ بهایی افتخار اسلام و تشیع است.
وی همچنین به ششم و هفتم تیر سالروز ترور رهبر معظم انقلاب و شهادت مظلومانه شهید آیت الله دکتر بهشتی و سایر یاران انقلاب اشاره کرد و افزود: دشمنان قصد نابودی ریشه های انقلاب را داشتند و به همین دلیل در اوایل انقلاب دست به ترور و انفجارهای مختلف زدند تا انقلابیون مبارز را از سر راه بردارند.
امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: هدف دشمنان تضعیف و از بین بردن نظام جمهوری اسلامی بود اما به اهداف خود دست نیافتند و ترور رهبر انقلاب ناکام ماند.
وی همچنین از مسئولان شهری اصفهان خواست از بروز منکرات در شهر جلوگیری کنند.
پ/7135 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.