به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمدحسینیان در نماز جمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلا امام خمینی (ره) بابیان اینکه نمایندگانی همچون شهید مدرس را باید به مجلس شورای اسلامی فرستاد، ابراز داشت: یکی از ارکان مهم انتخابات در کنار حضور پرشور مردم، انتخاب اصلح است لذا مردم باید سعی کنند تا نمایندگانی اصلح، برومند و شجاع و مجاهد درراه انقلاب را انتخاب کنند.

وی بابیان اینکه ملت ایران باید کسانی را انتخاب کنند که فریب‌کار و اهل دروغ‌گو نبوده و مردم را در کسب رأی فریب ندهند، تأکید داشت: عده‌ای در ایام فرارسیدن انتخابات با دروغ، نظر سازی می‌کنند درحالی‌که نظرسنجی‌ها ناقص است و مردم ما هوشیار و بینا هستند و می‌دانند به چه کسی رأی دهند.

امام‌جمعه دامغان گفت: نامزدها و هواداران آنان باید به‌گونه‌ای رفتار کنند که چهره‌های انقلابی تخریب نشوند و زمینه حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات را در روز دوم اسفند فراهم سازند.

حسینیان در دیگر بخش سخنان خود از راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن به‌عنوان رویدادی مهم با دو پیام شامل استقامت و وحدت ملت ایران اسلامی یاد کرد و گفت: حضور باشکوه ملت ایران را راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن پیام استقامت و وحدت را به رخ جهانیان می‌کشد.

وی اضافه کرد: ملت ایران در روز ۲۲ بهمن با حضور خود در راهپیمایی با امام راحل و آرمان‌های والای شهدا و ولی فقیه بیعت مجدد خواهند داشت چرا که این مردم هر روز شاهد پیروزی‌های مختلف در عرصه گوناگون هستند.

امام‌جمعه دامغان ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در بعد از پیروزی انقلاب شاهد موفقیت‌ها متعدد و در همه عرصه‌ها بوده و این موفقیت‌ها در بخش‌های فرهنگی، سیاسی، علوم پزشکی و با توجه تهدیدات و تحریم‌ها این موفقیت و پیروزی‌ها رو به افزایش است.

حسینیان به فرارسیدن ایام وفات حضرت ام البنین (س) مادر گرامی قمر بنی هاشم (ع) و روز تکریم مادران و همسران شهدا نیز اشاره کرد و گفت: آن بانوی گرانقدر، از شاگردان مکتب اسلامی و حسینی هستند که در طول تاریخ توانستند شخصیتی بصیر را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.