به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جلیلی شریفی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهر ضمن بیان اینکه درباره نقش امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی، بیان کرد: شب ۲۲ بهمن که قرار بود انقلاب به پیروزی برسد آخرین توطئه رژیم طاغوت آوردن تانک‌ها به خیابان اعلام حکومت‌نظامی، دستگیری امام، آیت‌الله خامنه‌ای، آیت‌الله بهشتی و دیگر بزرگان انقلاب بود که امام راحل (ره) دستور دادند مردم به خیابان‌ها بریزند.

وی افزود: پس از دستور امام خمینی (ره) سیلی از مردم حکومت‌نظامی و همچنین توطئه طاغوتیان را در هم شکست آن‌هم به‌گونه‌ای که مرحوم طالقانی درباره این موضوع گفت من از این دستور امام و همچنین حضور مردم بهت‌زده شدم.

قدردانی از انقلاب

امام‌جمعه آرادان با تاکید بر اینکه امروز باید قدردان انقلاب و پشتیبان ولایت‌فقیه بود، گفت: از آیت‌الله العظمی سیستانی نقل است که می‌فرمایند باید قدردان آیت‌الله العظمی خامنه‌ای باشید چراکه رهبری در دوران ایشان به‌مراتب سخت‌تر از رهبری انقلاب در دوران امام خمینی (ره) است لذا باید قدردان این بزرگ‌مرد بود و بدانیم که معظم له بدون رابطه و انس با امام زمان (عج) نمی‌تواند انقلاب را اداره کند لذا این‌همه امواج توطئه، خباثت‌ها، توطئه‌های خارجی و گاهی خیانت‌های داخلی و … سبب نشده که کشتی انقلاب غرق شود.

شریفی‌نیا در دیگر بخش سخنان خود با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم، ابراز داشت: معظم له فرمودند ایام‌الله دهه فجر بی‌بدیل و بی‌نظیر است زیرا پس از ۱۵ سال قیام انقلاب اسلامی پیروز شد و حاکمیت ظالمانه چند هزارساله پادشاهان فروریخت.

وی درباره ویژگی‌های مشترک حکومت‌های پادشاهی بیان کرد: در این حکومت‌ها مردم نقشی نداشته و همچنین رفتار حاکمان مستبدانه و ظالمانه بوده و از سوی دیگر همیشه ثروت کشور به کیسه بیگانگان سرازیر می‌شده است و در کنار آن انواع فساد سراسر کشور را گرفته بود و حتی دشمنان سعی می‌کردند که جوانان ما را با ایجاد کاباره‌ها و مراکز فساد و مواد مخدر به تباهی بکشاند.

راهپیمایی با اهمیت ۲۲ بهمن

امام‌جمعه آرادان بابیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن عطر و بوی دیگری دارد، گفت: این مراسم مصادف با اربعین سپهبد حاج قاسم سلیمانی است و ان‌شاالله ملت بزرگ ما و مردم آرادان حضوری پرشور در این راهپیمایی داشته باشند و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند ضربه‌ای محکم به سیاست‌های دشمنان زده خواهد شد.

شریفی‌نیا بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی از انتخابات به عنوان اساسی‌ترین مسئله کشور یاد کرده‌اند و لذا این نشان می‌دهد که انتخابات دارای اهمیتی بسزا است، گفت: انتخابات مظهر عزم، اقتدار و بصیرت ملی و همچنین تضمین کننده امنیت کشور است و انقدر اهمیت دارد که معظم له فرمودند شاید کسی از من خوشش نیاید اما در انتخابات شرکت کند که باید گفت ایشان محبوب دل همه هستند و به عشق شما در تشییع جنازه سلیمانی شرکت کردند و به عشق نماز جمعه شما شاهد آن چنان جمعیت عجیبی در هفته‌های قبل بودیم.

وی بابیان اینکه در این بین هستند کسانی که می‌گویند نظام هر کس را بخواهد به مجلس می‌فرستد، بیان کرد: دشمن دشمن است و همیشه باید دشمنی کند اما دوستان چرا؟ چرا از داخل برخی خوراک دست دشمنان می‌دهند تا آنها تبلیغات کنند؟ چرا برخی موضع گیری هایی می‌کنند و شورای نگهبان را زیر سوال می‌برند؟ یک نماینده بیان کرده که شواری نگهبان دلیل رد صلاحیت من را اعلام کند ما به او می‌گوئیم اگر این امر صورت گیرد که دیگر شما نمی‌توانی در شهرت حتی زندگی کنی و مردم نمی‌گذارند؟ اگر راست می‌گوئید نامه رد صلاحیت خودتان را در کانال مجازی تان بگذارید چرا شورای نگهبان را تخریب می‌کنید؟ چرا بعد از آن همه مسائل می‌خواهید ذهن مردم را مغشوش کنید و خودتان را بیگناه جلوه دهید؟ آن روزی که در جمع دوستان می‌نشستید و می‌گفتید در نماز جمعه شرکت نکنید و پشت سر کسی حضور نیابید فکر این روزها را نمی‌کردید؟

کدام را باید باور کرد؟

امام‌جمعه آرادان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمود برخی در تریبون‌ها از یک طرف به مردم می‌گویند پای صندوق‌ها بروید از سوی دیگر می‌گوید این انتخابات نیست و انتصابات است لذا کدام را باید باور کرد؟ باید به مردم راست گفت و آنان را تشویق کرد. انقلاب راهش را انتخاب کرده و به سرعت بر روی ریل حرکت می‌کند بیاییم این انقلاب را یاری کنیم.

شریفی‌نیا بابیان اینکه اگر حمایت نمی‌کنیم نباید چنگ به‌صورت انقلاب بزنیم، گفت: انقلاب راهش را می‌رود و به ظهور ولی عصر (عج) منتهی می‌شود اما ما خودمان را نباید از غافله عقب نگه داریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.