به گزارش عصر یکشنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، دکتر محمدرضا میرجلیلی همکاری مردم و خیران را در تامین امکانات مورد نیاز مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان بسیار ضروری ذکر کرد .

همچنین معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) ۲۴ فروردین ماه جاری به ایرنا گفت: از ابتدای شیوع کرونا ،خیران ۱۵۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی به این دانشگاه اهدا کردند.

دکتر محمدرضا وفایی‌نسب  افزود: از این مبلغ  ۷۰ میلیارد ریال نقدی و بقیه کمک های غیرنقدی است که صرف خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز شد.

همچنین رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز یکشنبه اعلام کرد: تاکنون ۸۲ هزار و ۲۱۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدندو با فوت ۸۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، پنج هزار و ۱۱۸ تن جان خود را از دست دادند.

کیانوش جهانپور بیان کرد: از دیروز تا امروز( ۳۱ فروردین ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی هزار و ۳۴۳ بیمار جدید در کشور شناسایی شدند .

وی افزود: تاکنون ۵۷ هزار و ۲۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شدند و سه هزار و ۴۵۶ نفر بیمار تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت اظهار کرد: تاکنون ۳۴۱ هزار و ۶۶۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شد.

وی اظهار کرد: اگرچه نزول تدریجی مبتلایان جدید مشاهده می‌شود، اما همه هشدارها به قوت خود باقی است. با فاصله گذاری هوشمند و بازگشت مشاغل ضروری، امکان دارد که ترددها افزایش پیدا کند و در نتیجه رعایت فاصله گذاری ضروری است و استفاده از ماسک‌های خانگی می‌تواند کمک کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.