فخرالسادات خامسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن قدردانی از همکاری مردم استان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: اجرای دقیق و مستمر این طرح مهم‌ترین راهکار کنترل شیوع و هم گیری بیماری کروناست.

وی ادامه داد: رعایت فاصله اجتماعی تا زمانی که این بیماری در جامعه وجود دارد ضروری است و اگر مردم به این مهم توجه داشته باشند و در خانه‌های خود بمانند تا ۹۵ درصد می‌توانند مانع از انتقال زنجیره ویروس کرونا شوند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری افزود: طرح فاصله گذاری هوشمند در ادامه فاصله گذاری اجتماعی اجرا می‌شود و در این مرحله مشاغلی که ریسک بالایی ندارند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از تاریخ ۲۳ فروردین‌ماه مجوز فعالیت پیدا می‌کنند.

خامسی گفت: مراکز اداری و دستگاه‌های اجرایی استان نیز از تاریخ شنبه ۲۳ فروردین ماه با التزام به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با دو سوم کارمندان خود فعال خواهند شد و ساعت کاری ادارات نیز همان روال گذشته ۷ تا ۱۴ خواهد بود.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد از مردم خواست اطلاعات لازم در رابطه با بیماری کرونا را از کمیته اطلاع رسانی ستاد، رسانه‌های رسمی مانند صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و سایت‌های شناسنامه‌دار و مطبوعاتی که در این ایام به صورت مجازی منتشر می‌شوند، دنبال کنند و به شایعات و آمار و اطلاعات غیرمعتبر توجهی نداشته باشند تا در کنار اینکه از سلامتی جسم خود مراقبت می‌کنند، آرامش روح و روان آنها نیز به خطر نیفتد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.