به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صدوقی، ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای شهر یزد ضمن قدردانی از شورای شهر و شهرداری بر لزوم آمادگی جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: کرونا ابعاد مختلفی دارد که برخی مسائل آن به مرور ایجاد می‌شود و با همراهی مردم به طور قطع از مشکلات پیش آمده عبور خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: با همت مسئولان و نیت بلند خیران، خوشبختانه در حوزه کمک‌های درمانی با کمبود مواجه نیستیم و در حوزه بهداشت هم نیازهای مرکز بهداشت استان پاسخ داده شد.

صدوقی ادامه داد: با کمک گروه‌های مردمی و شهرداری یزد مسائل معیشتی در اولویت قرار گرفت و در دو مرحله بسته‌های غذایی و بهداشتی تهیه و توزیع شد.

وی افزود: باید بستری فراهم کنیم که به سمت زندگی با کرونا برویم و سیاست جامعی برای حفاظت از نیروهای کار و مردم در اجتماع داشته باشیم.

صدوقی بر کمک به اشتغال‌های خرد تاکید کرد و ادامه داد: بسترسازی برای کسب و کارهای خرد با راه اندازی سایت اینترنتی و فروش آنلاین از دیگر مواردی است که با گروه‌های مختلف دنبال می‌شود تا مشاغلی که با مشکل روبرو هستند از این طریق به فعالیت خود ادامه دهند.

مدیرعامل خانه فرهنگی صدوقی عنوان کرد: این بسترسازی در حوزه پزشکی با راه اندازی مشاوره تلفنی بر بستر وب آغاز شده و سایر بخش‌های سلامت هم اعلام آمادگی کردند تا در این طرح مشارکت کنند.

وی بیان کرد: با توجه به مشکلات اشتغال و رکودی که ممکن است در آینده با آن روبرو باشیم، جلساتی با اصناف و فعالان بخش‌های اقتصادی و گردشگری آغاز شده و امیدواریم اقدامات مؤثری برای استان رقم بخورد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.