محمد رضا حیدری روز یکشنبه در حاشیه بازدید از کارگاه تولید مواد ضدعفونی در مشهد افزود: تا کنون ٢٠ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده به صورت رایگان در اختیار ساکنان حاشیه شهر مشهد قرار گرفته و ٣٠ هزار لیتر مواد ضدعفونی دیگر نیز از این خط تولید از طریق دفاتر تسهیلگری در بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌پذیر حاشیه شهر توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: ویروس کرونا در کنار آسیب و تهدید جدی ای که برای جامعه ایجاد کرده، موجب انسجام، همدلی و همراهی عمومی شده و فضاهای مشارکتی ارزشمندی خلق کرده است.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: راه اندازی این خط تولید اقدام ارزشمندی است که توسط بخش خصوصی و با همکاری خیرین و بخش‌های مختلف شکل گرفته است.

حیدری افزود: پای کار بودن افرادی با مدارک تحصیلی دکتری و فوق لیسانس برای انجام کارهای ساده چون چسباندن مارک و مرتب کردن بطری‌ها  اتفاقی بسیار ارزشمند و قابل تحسین است.

وی تاکید کرد: شورای شهر مشهد و مدیریت شهری برای تداوم فعالیت این خط تولید، در حد وسع و بضاعت خود کمک خواهد کرد.

این کارخانه تولید آب‌معدنی به همت خیرین، شهرداری مشهد، دانشگاه علوم پزشکی مشهد مجموعه زیست‌بوم نوآوری خیام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخشی از خط تولید خود را به تهیه و بسته‌بندی محلول‌های ضدعفونی اختصاص داده که این محلول‌ها به شکل رایگان در مناطق کم‌برخوردار شهر مشهد توزیع می‌شود.

با افزوده شدن ۷۷ مبتلای جدید به کرونا تعداد بیماران مبتلا به این ویروس در استان خراسان رضوی به هزار و ۴۳۸ نفر رسید.

تعداد جانباختگان بیماری کرونا در خراسان رضوی که آزمایش آنها به طور قطعی مثبت بوده است ۲۰۷ تن اعلام شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.