سرهنگ حسین زارع کمالی روز شنبه در بازدید از چند واحد تولیدی پارچه ماسک و لباس ضدآب پزشکی افزود: سپاه آمادگی ایجاد زیرساخت‌های لازم برای گسترش حمایت‌های بیمه‌ای از پرسنل واحدهای تولیدی را در دستور کار خود قرار داد.

وی با قدردانی از تولید کنندگان پارچه ماسک و لباس پزشکی ادامه داد: شیوع کرونا گرچه مشکلاتی برای کشور ایجاد کرد ولی برکاتی نظیر همدلی را داشته و بیش از پیش این مهم را بین اقشار مختلف ایران اسلامی تقویت کرد.
جانشین سپاه الغدیر ، پیروزی بر کرونا را مستلزم همراهی مستمر مردم و مسوولان  و حمایت صنعتگران دانست و اظهار کرد: به رغم تمام مشکلات اقتصادی موجود که ناشی از اعمال تحریم‌های ظالمانه است، تولیدکنندگان و صنعتگران به خوبی پای کار آمدند و از دولت و مردم حمایت کردند.
زارع کمالی با اشاره به ضرورت حمایت از تولید کنندگان گفت: حضور فعال این قشر در بحران کرونا شایسته قدردانی است و باید به خوبی و به جا پاس داشته شوند.
وی، برخورداری از روحیه جهادی را مهمترین ویژگی تولیدکنندگان ذکر کرد و یادآورشد: به فرموده مقام معظم رهبری، مدیریت شرایط بحرانی کرونا در حقیقت رزمایشی برای مقابله با بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی آینده است.
استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.