اسفندیار قارلقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی این مدت 283 بازرسی از واحدهای تولیدی و صنفی و انبارها در سطح شهرستان با همکاری نیروی انتظامی انجام شد و این کالاها شناسایی و کشف شدند.
وی اظهار داشت: برگزاری همایش مشترک با اتحادیه پوشاک به جهت آگاهی بخشی و افزایش دانش متصدیان واحدهای صنفی در خصوص مضرات و مخاطرات خرید و فروش کالاهای قاچاق و حمایت از تولید داخلی از اقدامات فرهنگی این اداره بوده است.
وی در ادامه افزود: همچنین اطلاع رسانی و نصب بنر در خصوص مضرات کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی از دیگر برنامه های این اداره می باشد.
وی افزود: با توجه به این که پدیده قاچاق باعث از بین رفتن فرصت های شغلی شده و آسیب جدی برای تولید کشور محسوب می شود مبارزه با این پدیده شوم بایستی با جدیت ادامه داشته باشد.
با اشاره به اینکه رونق تولید و اقتصاد در کشور بستگی به تلاش و کار مضاعف در تمامی عرصه های اقتصادی دارد، گفت: اگر وابستگی به کالاهای خارجی در کشور از بین برود و متکی به کالاهای تولید شده خود باشیم قطعا شاهد رونق اقتصادی در کشور خواهیم بود.
وی بیان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری کلید حل مشکلات اقتصادی مردم نه در خارج بلکه در داخل و «تقویت و رونق تولید داخلی» است که ما نیز باید با همدلی و هم‌زبانی در راستای تحقق منویات ایشان و تقویت و رونق اقتصادی در شهرستان فردیس گام برداریم.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.