حجت‌الاسلام و المسلمین اله‌نور کریمی‌تبار روز سه‌شنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان ایلام اظهار داشت: باید به جای چشم امید داشتن و نگاه به اجانب، عقب‌نشینی کردن در برابر زورگویی‌های استکبار جهانی و دادن امتیازهای فاقد نتیجه به آن‌ها، با تکیه بر اقتدار داخلی و قدرت بسیج در همه زمینه‌ها به ویژه اقتصاد و تولید، کشور به جایگاه مطلوب دست یابد.

وی افزود: تفکر بسیجی و تاسی گرفتن از رهنمودهای امام راحل اثبات کرد هر جا نگاه به ظرفیت‌های داخلی و اطاعت از ولایت فقیه بوده ایران از بزنگاه‌های حساس عبور کرده است  و هر زمانی که چشم امید به کمک اجانب و بیگانگان داشته‌ایم استکبار از موضع زیاده‌خواهی و تحقیر با ما برخورد کرده است.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار یادآور شد: در جنگ تحمیلی مردم، مسوؤلان و رزمندگان با مدیریت و درایت امام راحل در دفاع مقدس به جای تسلیم یا سازش غیرمنطقی پیروز و سربلند بیرون آمدند و بعد از جنگ نیز با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری هجمه‌های دشمنان خنثی شده است.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: اکنون هم باید گوش به فرمان ولی‌فقیه و با اتحاد و انسجام ملی مردم و مسوؤلان اهداف انقلاب اسلامی را در سطح داخلی و بین‌المللی تحقق ببخشیم که در این راستا ترویج و تقویت تفکر و روحیه بسیجی در بین آحاد مردم در تعالی‌بخشی آرمان‌های انقلاب اسلامی تاثیرگذاری عمیق دارد.

وی یادآور شد: یکی از اهداف بلند و افق دید امام راحل در تشکیل بسیج همگانی، ایجاد هسته‌های مقاومت مردمی در بین سایر کشورهای مسلمان و آزادی‌خواه در برابر استکبار جهانی بود که امروزه شاهد وجود هسته‌های مقاومت در کشورهای  منطقه هستیم که برگرفته از بصیرت دوراندیشانه امام خمینی(ره) است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام هم گفت: همبستگی عمیق مردم و مسوؤلان و اطاعت آنها از ولی‌فقیه بعد از پیروزی انقلاب تا کنون همواره موجب ذلت و خواری دشمن شده و استکبار جهانی مجبور به عقب‌نشینی در برابر اراده ایران اسلامی شده است.

سردار جمال شاکرمی یادآور شد: در اغتشاش‌های اخیر با حضور خودجوش مردم، همراهی مسوؤلان و دستگاه‌های نظامی و امنیتی با آنها، رصد اطلاعاتی شرایط عاملی موثر در خاموش شدن آتش فتنه دشمنان و حامیان منطقه‌ای آنها شد و مردم بار دیگر اقتدار و عظمت ایران اسلامی و وفاداری خود به اصل نظام را به دشمنان قسم خورده انقلاب نشان دادند.

وی تاکید کرد: مردم همواره در صحنه‌های حساس حضوری موثر داشته‌اند و وظیفه و دین خود به انقلاب را ادا کرده‌اند و مسوؤلان نیز باید صادقانه و مشفقانه دلسوز و خادم مردم باشند چرا که مردم در حوادث و فتنه‌های دشمنان انقلاب را تنها نگذاشته‌اند.

اجتماع بزرگ بسیجیان با حضور استاندار ایلام، معاونان استاندار، جمعی از مدیران و مسوؤلان دستگاه‌های اجرایی و نظامی و قشرهای مختلف بسیج در سالن ورزشی شهدای قلاویزان شهر ایلام برگزار شد.

پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی(ره) است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.