حجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: برنامه‌های مختلف فرهنگی در کمک به پویش «در خانه بمانیم» و «کرونا را شکست می‌دهیم» به صورت مجازی ایجاد شده و پخش برنامه‌های مختلف از جمله دعای ندبه، دعای کمیل، دعای توسل، زیارت امام حسین (ع)، دعای هفتم صحیفه سجادیه و ... به صورت پخش زنده از کانال‌های مختلف شبکه‌های مجازی در حال انجام است.

وی از کمک ۲۰۰ میلیون تومانی این نهاد به اقشار آسیب‌پذیر استان خبر داد و اظهار داشت: تولید بیش از ۵۰۰ هزار ماسک از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون در امامزادگان و مراکز مرتبط و توزیع در مراکز بهداشتی و صنف‌های مختلف، تهیه ۱۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و توزیع در امامزادگان، مساجد و مراکز عمومی از اقدامات این نهاد در راستای مقابله با ویروس کرونا است.

زارع‌زاده از تهیه پنج هزار بسته مواد ضدعفونی کننده دست خبر داد و گفت: این مواد در امامزادگان و مراکز درمانی و عمومی استان توزیع شده است، همچنین مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان برای تولید ماسک، مواد ضدعفونی به نهادهای مردم نهاد کمک شده است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان ضدعفونی روزانه امامزادگان و سایر اماکن فرهنگی و مذهبی را از دیگر اقدامات دانست و بیان کرد: خادمان امامزادگان و بقاع متبرکه استان با همکاری نیروهای مردمی برای ضدعفونی کردن معابر و سطح شهرها و تولید ماسک در حال ارائه خدمت هستند.

وی با اشاره به تهیه بنرهای مختلف اطلاع رسانی در جهت پیشگیری از ویروس کرونا در سطح استان گفت: تمامی امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد و همچنین مساجد در جهت جلوگیری شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.