حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی عصر روز شنبه در دیدار رییس شبکه بهداشت و درمان و سرپرست بیمارستان خاتم الانبیاء(ص)  این شهرستان افزود: پرستاران و پزشکان متعهد که به حق شایسته عنوان مدافعان سلامت ملت هستند با فداکاری وصف‌ ناپذیر خود برای درمان مبتلایان به بیماری نقش بسیار تاثیر گذاری در کنترل آن دارند.

وی اضافه کرد: در شرایطی که کادر پزشکی و پرستاران در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا قرار دارند مردم نیز باید برای پیشگیری از شیوع این بیماری بیش از گذشته همراهی لازم را به خرج دهند.

حسینی با بیان اینکه مدافعان سلامت با تلاش شبانه روزی خود به زودی شکست نهایی را نصیب این بیماری خواهند کرد، افزود : گرچه این بیماری جهانی است اما به فضل خداوند متعال ، شیوع آن در کشور ما با رعایت بهداشت فردی مردم و همّت بلند مسوولان به زودی رخت بر خواهد بست .

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه ، تصریح کرد: مردم با رعایت بهداشت فردی و ماندن درخانه در شکست این ویروس تلاش کنند.

رییس شبکه بهداشت درمان ابرکوه نیز در این دیدار گفت: تعداد ۳۸هزار و ۸۰۳نفر (۷۵ درصد جمعیت شهرستان ) به صورت تلفنی در طرح غربالگری ملی مقابله با کرونا شرکت کردند.

دکتر عبدالحسین اکرمی افزود: تعداد ۸۹ نفر هم با علایم مشکوک با ویروس کرونا در بیمارستان این شهرستان بستری و یا به استان اعزام و بستری شدند.

وی اضافه کرد: افزون بر ۲۰۰نفر متشکل از پزشک ، کادر بهداشتی و درمانی علاوه بر واحدهای ستادی در ۲۶ مرکز شامل پایگاه‌های سلامت و خانه های بهداشت مراکز خدمات جامع سلامت این شهرستان در اجرای طرح بسیج ملی مبارزه فعالیت دارند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.