سجاد برنجی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با موافقت استاندار محترم تهران و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایران و شبکه بهداشت و درمان ملارد جهت تکمیل درمانگاه شهید فهمیده شهرستان ملارد ۱۰ میلیارد تومان اختصاص داده شد.

وی ادامه داد: درمانگاه شهید فهمیده شهرستان ملارد با پیشرفت ۹۰ درصدی و کاربرد درمانی و آزمایشگاهی قابلیت برپایی ۱۰۰ تختخواب را دارد و امیدواریم با تزریق این اعتبار خوب در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره برداری و خدمات رسانی این مجموعه بهداشتی و درمانی به شهروندان خوب شهرستان ملارد باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد تصریح کرد: این اعتبار به زودی و با نظارت مدیریت شبکه بهداشت و درمان ملارد به درمانگاه شهید فهمیده تزریق می‌شود.

برنجی یاد آور شد: جهت پیشگیری و مبارزه با کرونا، شهرستان ملارد اولین شهرستانی بود که بحث ارسال پیام صوتی به صورت تلفنی برای اطلاع رسانی به مردم را در دستور کار قرار داد و به سبب

مؤثر بودن این اقدام سایر شهرستان نیز با الگو گرفتن از ملارد این اقدام را انجام دادند.

وی در پایان گفت: ادارات خدمات رسان با محوریت و هماهنگی شهرداری ملارد اقدامات خوبی جهت پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا را در برنامه‌های خود داشته و امیدواریم با همکاری مردم خوب شهرستان شاهد عبور از این وضعیت را باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.