این روزها هر روز کانال تلگرامی بیمارستان امام جعفرصادق (ع) میبد به روزرسانی می‌شود و  در لا به لای خبرهای خود کمک‌های مردمی از جمله ۵۵ کارتن کلوچه ، یک کارتن نسکافه و چهار هزار عدد لیوان یکبار مصرف ، ارسال گوشت یک راس گوسفند قربانی ، تعدادی گوشی تلفن رومیزی ، وجه نقد برای خرید لباس پرستار را اطلاع‌رسانی می‌کند.

هر کس به گونه‌ای سهم خود را در حمایت از بیمارستان‌ ، کادر درمان و بیماران بستری همراهی می کند ، بعضی با کمک‌های نقدی و تامین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان و عده‌ای نیز با اهدای مواد غذایی و همچنین حضور داوطلبانه در همکاری با کارکنان بیمارستان مشارکت دارند.

مدیر بیمارستان امام جعفر صادق(ع) میبد عصر پنجشنبه در این ارتباط به ایرنا گفت :مردم و صاحبان صنایع شهرستان تا به حال با کمک‌های خود در تامین تجهیزات و نیازهای بیمارستان مرتبط به بیماری کرونا همکاری و مشارکت بسیار خوبی داشته‌اند.

ذبیح الله برجسته افزود: کمک‌های نقدی مردم از یک هزار تومان تا ۱۰۰ هزار تومان و مبالغ میلیونی به شماره حساب اعلام شده در شبکه‌های مجازی واریز شد.

وی ادامه داد: بعضی افراد خودشان به خرید تجهیزات و اقلام و وسایل محافظتی مورد نیاز مرتبط به بیماری کرونا  و اهدای آن به بیمارستان اقدام  و بعضی هم هزینه خرید تجهیزات را اهدا کردند.

برجسته در ادامه به کمک‌های نقدی ، اهدای کیک ، مواد غذایی و میوه توسط مردم ، کسبه و هیات مذهبی به بیمارستان اشاره کرد که قرار بود در  مراسم جشن اعیاد مذهبی و همچنین برپایی مراسم‌ ترحیم صرف پذیرایی از مردم شود.

وی به اهدای یک ماه حقوق یکی از مسوولان به بیمارستان اشاره کرد که کارکنان این مبلغ اهدایی را به بیمارستان برای خرید تجهیزات حفاظتی اهدا کردند.

برجسته در  ادامه اهدای ۵۰۰ دستگاه هندز فری بی سیم تلفن همراه را به ‌کادر درمان بیماران حاد تنفسی در بیمارستان ، خریدن شیرینی  و تهیه جانماز را از جمله کمک‌های غی نقدی به بیمارستان برشمرد.

مدیر بیمارستان میبد همچنین از مردم ، خیران ، سپاه و بسیج ، اصحاب رسانه و آحاد جامعه که کادر درمان بیمارستان را تنها نگذاشتند و آنها را به گونه‌ای با پیام‌ها و کمک‌های خود همکاری و مساعدت کردند ، تشکر کرد.

به نقل از صفحه شبکه اجتماعی بیمارستان اهدای ۳۰۰ عدد ماسک N۹۵ ، اهدای یک دستگاه فاکس ، همکاری با اکیپ هایی برای ضد عفونی بیمارستان ، ۳۰ کیلوگرم بادام جهت اهدا به نقاهتگاه صابرین ، اهدای ۲۴۰ عدد کمپوت جهت استفاده بیماران و پرسنل ، بونکر حمل اکسیژن و پنج تن اکسیژن مایع  از جمله کمک‌های مردمی به بیمارستان است.

مراحل ساخت بیمارستان میبد در سال ۱۳۶۸ با همت شادراونان میرزا محمد صادقیان و سید حسین میردهقان (کرباسی) در زمینی به مساحت ۱۱۰ هزار مترمربع و حدود ۱۲ هزار مترمربع زیربنا شروع شد و با همکاری دانشگاه شهید صدوقی یزد (در رابطه با تجهیزات زیربنایی  ) تکمیل و در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۸۰ افتتاح و اکنون با ۲۱۹ تخت و فضای فیزیکی استاندارد و تجهیزات مجهز در حال ارائه خدمت است.

مرکز شهرستان ۱۰۵هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.