امیرترقی نژاد روز پنجشنبه به ایرنا گفت: تلویزیون می توانست با توجه به شیوع کرونا و خانه نشینی مردم، اعتماد از دست رفته خود را دوبار به بدست آورد اما برنامه های تکراری و عدم جذابیت برنامه ها باعث شد تلویزیون نتواند خیل عظیمی از مخاطبان از دست رفته خود را باز گرداند.

وی در عین حال جذاب شدن برخی شبکه های ماهواره ای و اطلاع رسانی پرسرعت برخی شبکه های اجتماعی را عامل دیگری در این زمینه دانست و گفت: استفاده از ظرفیت های گروههای مرجع همچون بازگرداندن افرادی مانند فردوسی پور می تواند رونق دوباره برای تلویزیون باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یک از کارکردهای تلویزیون فرهنگ سازی و آموزش است،اظهار داشت:وقتی مردم از این رسانه بسته های آموزشی لازم را دریافت نمی کنند نباید انتظار داشته باشیم که چرا مردم در خانه نمی مانند.

این کارشناس و مدرس ارتباطات تاکید کرد:در صورتیکه حاکمیت بتواند بسته های آموزشی و رسانه ای لازم را برای مردم مهیا کند بی شک می تواند مردم را در خصوص شیوع کرونا و در خانه ماندن بیشتر ترغیب کند.

ترقی نژاد افزود:این بسته باید در بازه های زمانی مناسب و متناسب با روز از طریق رسانه ها بخصوص شبکه های اجتماعی و خبرگزاری ها در اختیار مردم قرار گیرد،بی شک این کار از بسته های غذایی و خوراکی مهمتر و ضروری تر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.