نقی واسعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: هنرمندان گرافیست نیز با توجه به علاقه کاری خود، آثار و تولیدات مختلفی را با موضوعات چالشی مورد توجه قرار می دهند و علاوه بر آن به موضوعات مختلف مبتنی بر نیاز جامعه می پردازند.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر هنرمندان مختلف به ویژه گرافیست ها نیز همگام با دیگران و با خلق آثار فاخر هنری برای فرهنگ سازی و جلوگیری از انتشار ویروس همه گیر کرونا تلاش می کنند و به عنوان یک هنرمند و همراه با دیگر هنرآموزان خود آثاری را در این زمینه تولید کرده ایم.

این گرافیست زنجانی ادامه داد: در آثار تولیدی بیشتر به رعایت بهداشت عمومی و فردی و از همه مهمتر ماندن در خانه تاکید شده، موضوعی که می تواند در کنترل این بیماری بسیار اثر گذار باشد.

وی اظهار داشت: بر این اساس ما به واسطه شبکه های مجازی، اینستاگرام پوسترهای تولیدی با محوریت کرونا را در دسترس مخاطبان قرار داده ایم، تا سهمی در آگاه سازی و  همراهی مردم برای عبور از این بحران داشته باشیم.

این طرح و گرافیست زنجانی ادامه داد: این در حالی است عموم مردم بیشترین اوقات خود را با انواع شبکه های اجتماعی سپری می کنند و در این میان انتشار آثار مفید در حوزه های مختلف هنری می تواند اثر گذاری لازم را بر مخاطبان داشته باشد.

وی اضافه کرد: افراد سالخورده و بیماران بیش از سایرین در معرض ابتلا به این نوع بیماری قرار دارند و در این میان هنرمندان گرافیست تصاویری را طراحی کرده اند که مورد توجه این گروه ها و دیگر اعضای خانواده ها قرار گیرد.

واسعی، این هنرمند زنجانی که ۱۵ سال است، در  این حطیه فعالیت می کند، افزود: با نگاهی به اطراف و پیرامون خود می توان تاثیر هنرهای تجسمی به ویژه  گرافیک را در حوزه های مختلف از قبیل لباس ها، رنگ آمیزی مشاهده کرد که هنرمندان این عرصه با خلاقیت و نوآوری به خلق آثاری نو می پردازند.

به گزارش ایرنا، بر اساس اطلاعات فعلی راه‌های انتقال ویروس کرونا همانند سایر ویروس‌ها و آنفلوانزا است، یعنی از تماس دست آلوده به ترشحات تنفسی با چشم، بینی و دهان، از راه قطره‌های تنفسی (عطسه، سرفه و صحبت کردن چهره به چهره به مدت طولانی) منتقل می‌شود بنابراین شست‌وشوی مکرر دست‌ها بسیار توصیه می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.