علییرضا نوکار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ساعت ۱۵ امروز و از ساعت ۷ صبح فردا /یکشنبه /تا ساعت ۱۵ همان روز ورودی شهر تفت در میدان امام حسین (ع)  مسدود می شود و از ساعت ۱۵ تا ۲۲ فردا/یکشنبه/ ورودی شهر تفت از سمت اسلامیه مسدود و خودروها به سمت کمربندی هدایت می‌شوند.

وی ضمن درخواست از هم استانی‌ها برای عدم سفر به مناطق ییلاقی شهرستان تفت ادامه داد: در تمام خانه های بهداشت روستاهای شهرستان افراد غیربومی و سرنشینان خودروهای با پلاک استان ها و شهرهای مبتلا به کرونا مورد آزمایش قرار می گیرند.

نوکار اضافه کرد: با همکاری دهیاران، تمام مراکز عمومی و پرتردد روستاهای شهرستان تفت ضدعفونی شده است.

فرماندار تفت تصریح کرد: با همکاری اتاق اصناف شهرستان تمام  مغازه‌های توزیع مواد غذایی سطح شهرهای تفت، نیر و بخ و تمام روستاهای شهرستان فردا/یکشنبه / تعطیل است.

وی اضافه کرد: به دلیل جلوگیری از ازدحام جمعیت، تمام واحدهای نانوایی ورودی و مسیر شهر تفت و تمام نانوایی های روستایی شهرستان تا ساعت ۱۷ فردا/یکشنبه /پخت نان ندارند.

فرماندار تفت با بیان اینکه حفظ سلامت مردم در اولویت قرار دارد گفت: برگزاری هرگونه مراسم یا برنامه ای برای جشن ولادت حضرت علی (علیه السلام) جهت کنترل شیوع ویروس کرونا در سطح شهرها و روستاهای شهرستان تفت برگزار نخواهد شد.

تفت در ۲۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.